پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

برگزیدگان جشنواره عکاسی و هنرهای تجسمی انار در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، معرفی شدند

به گزارش ” انارما ” ؛ جشنواره عکاسی و هنرهای تجسمی انار از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار و با حمایت روابط عمومی مس سرچشمه و همکاری موسسه فرهنگی هنری مکعب سفید، انجمن هنرهای تجسمی و انجمن عکاسان شهرستان برگزار شد.

در این جشنواره ۴۵ هنرمند با ۱۴۵ اثر در دو بخش عکاسی و نقاشی (در بخش عکاسی ۲۳ هنرمند با ۹۸ اثر و در بخش نقاشی ۲۷ هنرمند با ۴۷ اثر) شرکت کردند.

از میان این آثار، در بخش نقاشی ۲۳ اثر و در بخش عکاسی ۲۶ اثر به نمایشگاه راه یافتند.

بر اساس آرای هیات داوران در بخش عکاسی، علی سلیمانی رتبه نخست را کسب کرد و جایزه یک میلیون تومانی را از آن خود کرد.

مهدی شکوه و حامد باقری نیز به ترتیب دوم و سوم شدند. به نفر دوم جایزه ۷۰۰ هزار تومانی و به نفر سوم نیز جایزه ۴۰۰ هزار تومانی تعلق گرفت.

در بخش عکاسی از فاطمه رئیسی، حمیده رضایی و زهرا مهدی زاده نیز تقدیر شد.

همچنین در بخش نقاشی، بر اساس نظر هیات داوران کسی حائز رتبه اول نشد. بر اساس آرای هیات داوران «حمیده رضایی و عظیمه سادات صابری» به طور مشترک رتبه دوم و «آزاده اکبری، حمیده توکلی فر و اکرم عبداللهی» نیز به طور مشترک رتبه سوم را از آن خود کردند.

در این بخش هم به نفرات دوم مبلغ ۷۰۰ هزار تومان و نفرات سوم مبلغ ۴۰۰ هزار تومان تعلق گرفت.

این نمایشگاه به مدت یک هفته همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲ بعدازظهر در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انار واقع در خیابان ۹ دی آماده بازدید علاقه مندان است. همچنین آثار نقاشی این نمایشگاه به فروش هم می‌رسد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی