جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

متاسفانه شهر انار بدلیل نبود ترمینال ناوگان حمل و نقل و جدیدا با وجود تغییر تابلوهای ورودی کمربندی انار اما همچنان برخی اتوبوس‌های مسافربری با بی مسئولیتی تمام و در فقدان عدم نظارت نهادهای مسئول، مسافران را همچنان در شب و نیمه شب در کمربندی انار رها می‌کنند

به گزارش ” انارما ” ؛ متاسفانه شهر انار بدلیل نبود ترمینال ناوگان حمل و نقل و جدیدا با وجود تغییر تابلوهای ورودی کمربندی انار اما همچنان برخی اتوبوس‌های مسافربری با بی مسئولیتی تمام و در فقدان عدم نظارت نهادهای مسئول، مسافران را همچنان در شب و نیمه شب در کمربندی انار رها می‌کنند.

یکی از مسافران در گفت‌وگو با خبرنگار انارما اظهار کرد: در این هوای بسیار سرد مسافران از سرما اذیت می‌شوند و در فصل تابستان نیز از گرما هلاک می‌شوند و جدیدا با وجود کمربندی رانندگان اتوبوس های مسافربری برای مسافران اناری قانع نمیشوند که داخل شهر ورود کنند و مجبور به پیاده کردن در مسیر کمربندی هستند با توجه به اینکه در کمربندی انار هیچ خدماتی اعم از ، روشنایی، امنیت کافی و لازم و…. وجود ندارد؛ این اقدام اتوبوس‌های مسافربری به ویژه در شب، دور از اخلاق است.

شاید اگر مسؤولین هم یک روز با اتوبوس وارد شهرستان بشوند و در کمربندی مجبور به پیاده شدن شوند و یا  زمان زیادی را در سرما به انتظار اتوبوس بایستند و در آخر نیز سرپا باشند حال مردم عادی را درک کنند.

امید است مسئولان مربوطه در این خصوص چاره اندیشی کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی