چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

امام جمعه شهرستان انار گفت:رژیم پهلوی بدترین فشار ها را به مردم و مبارزین انقلاب می آورد، ولی در مقابل سفیران آمریکا و انگلیس مثل یک عبد ذلیل خاضع و خاشع بود.

به گزارش ” انارما ” ؛ حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم انقلابی قم گفت: اساسی ترین کار برای مسئولان دولتی رسیدگی به معیشت مردم و رفع مشکلات طبقات ضعیف میباشد.

وی افزود: سردمداران آمریکایی احمق های درجه یکی هستند که نه تهدید شان و نه قولشان و نه امضای شان اعتبار نداشته و ندارد و مسئولان نباید به آنها اعتنا کنند.

 

امام جمعه شهرستان انار به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: چهل سال تجربه و چهل سال دستاوردهای عظیم برای انقلاب اسلامی افتخاری بس بزرگ است.

وی افزود: کشور ایران در زمان پهلوی به محل تاخت و تاز آمریکایی‌ها تبدیل شده بود و رژیم پهلوی با رژیم صهیونیستی در جنگ با کشورهای اسلامی همکاری بسیار تنگاتنگی داشت.

وی افزود: ایران در دوران رژیم پهلوی به عنوان یک پایگاه نظامی برای آمریکایی‌ها و ارتش ایران در دست مستشاران آمریکایی بود.

وی افزود: شاه ایران آنقدر ضعیف و زبون و خوار بود که برای تعیین یک نخست وزیر باید از آمریکا اجازه بگیرد.

امام جمعه شهرستان انار افزود : رژیم پهلوی بدترین فشارها را به مردم و مبارزین انقلاب می آورد ولی در مقابل سفیران آمریکا و انگلیس مثل یک عبد ذلیل خاضع و خاشع بود .

وی افزود : خیانت ها و فساد های شاه و اطرافیانش، فسادهای مالی و بزرگترین رشوه ها و بدترین دست اندازی ها و فسادهای جنسی ، ترویج اعتیاد ، مواد مخدر و بی بندوباری ها بود که کاسه صبر ملت ایران را لبریز کرد و موجب قیام ملت ایران در سال ۱۳۵۷ شد .

امام جمعه شهرستان انار ولادت با سعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار را گرامی داشت و گفت: حضرت زینب سلام الله علیها در طول عمرش با استفاده از سرچشمه وحی و فضائل خاندان عصمت و طهارت به همه خصلت‌ها و فضیلت های اخلاقی و الهی دست پیدا کرد.

وی گفت : حضرت زینب در بالاترین درجه ایمان به خداوند و صاحب علم و دانش بیکران اهل عبادت وشب‌زنده‌داری ، وارث شجاعت و شهامت حیدری و آراسته به زیور حجاب و عفاف بود.

وی در ادامه گفت : حضرت زینب پرستاری دلسوز و مهربان برای مادر مظلومه اش ، پدر بزرگوارش ، امام حسن مجتبی ، امام سجاد و اسرای کربلا بود و پرستاران سخت کوش و گرانقدر کشور ما به چنین بانویی اقتدا می کنند.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی