پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

به گزارش ” انارما “؛ جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فرمانداری انار و با حضور ائمه جماعات تشکیل گردید. حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار در این جلسه گفت : چندین سال است که دشمنان بصورت مستقیم و هم اکنون از طریق فشارهای اقتصادی سعی در ناامیدی مردم از نظام دارند […]

به گزارش ” انارما “؛ جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فرمانداری انار و با حضور ائمه جماعات تشکیل گردید.

حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار در این جلسه گفت : چندین سال است که دشمنان بصورت مستقیم و هم اکنون از طریق فشارهای اقتصادی سعی در ناامیدی مردم از نظام دارند که برخی از معاندین داخلی نیز با ایشان همکاری میکنند که وظیفه مسئولین اینست که مردم را امیدوار کنند.

زهرودی فرماندار در این جلسه با تاکید بر اینکه بایستی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باشکوه تر از سالهای قبل برگزار گردد بر برگزاری  برنامه های متمرکز بخصوص در روز ۲۲ بهمن تاکید کرد.

لازم بذکر است مراسماتدهه فجر بشرح ذیل برنامه ریزی شد :

۱۱ بهمن کاروانسرا

۱۲ بهمن شاهم آباد

۱۳ بهمن محمدآباد ساقی

۱۴ بهمن لطف آباد

۱۵ بهمن گلشن

۱۶ بهمن امینشهر

۱۷ بهمن بیاض و مسجد زینبیه بلوار شهید مطهری انار

۱۸ بهمن مسجد علی بن ابیطالب خیابان شریعتی

۱۹ بهمن امامزاده محمد صالح

۲۰ بهمن مسجد ابوالفضل(ع) خیابان ابوذر غفاری

۲۱ بهمن مسجدصاحب الزمان (عج)

۲۲ بهمن مسجد احمدآباد

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی