جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

امام جمعه انار عنوان کرد : ورزش دوچرخه سواری در انار به صلاحدید مسئولین ورزشی به تعویق افتاد و هیچ مسئولی در لغو این ورزش دخالتی نداشته و امیدواریم هر چه زودتر با رعایت موازین شرعی زمینه برگزاری همایش دوچرخه سواری برای آقایان و بانوان فراهم گردد.

به گزارش ” انارما ” ؛ حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه گفت: امروز برای سلامتی جامعه ، هوای پاک و ورزش برای همه اقشار چه زنان و چه مردان لازم است.
وی گفت:مکتب اسلام بر ورزش همه اقشار چه آقایان و چه بانوان تاکید دارد.

وی افزود :تفاوت دیدگاه اسلام و غرب گرایان در اهمیت ورزش در دو کلمه خلاصه می شود رعایت و عدم رعایت موازین شرعی .

وی گفت :مردم شهرستان انار به ورزش علاقه داشته و درورزش همگانی و پیاده روی های سالهای اخیر بیش از چهار هزارنفر شرکت کردند که بیش از دو هزار نفر از بانوان شهرستان با حجاب کامل در این ورزش همگانی حضور داشتند .
وی افزود :امروز قرار بود ورزش دوچرخه سواری برگزار گردد که به صلاحدید مسئولین ورزشی به تعویق افتاد و هیچ مسئولی در لغو این ورزش دخالتی نداشته و امیدواریم هر چه زودتر با رعایت موازین شرعی زمینه برگزاری همایش دوچرخه سواری برای آقایان و بانوان فراهم گردد.

وی به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:به لطف الهی بعد از چهار دهه ی درخشان و معجزه گونه علیرغم فشارهای دولتهای استکباری ، جمهوری اسلامی ایران استوار و محکم ایستاده و در صحنه بین المللی به عنوان یک کشور نقش‌آفرین ممتاز به شمار می رود.

وی افزود:یکی از تیرهای در ترکش دشمن ،نفوذ، است که از جلوه های آن، سیاه‌نمایی و القای ناکارآمدی نظام به مردم است که در داخل کشور در حال وقوع است.

حجت الاسلام منتظری افزود :مسئولان نظام اسلامی باید مردم را که ولی نعمتان انقلاب اسلامی هستند را بر همه سلیقه‌ها ترجیح دهند.

وی افزود:نظام اسلامی با بهره گیری از اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان برومند این کشور، اهداف نورانی اسلام و امام راحل و شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب را تحقق بخشند.

حجت الاسلام منتظری در ادامه افزود :علت دشمنی آمریکا با ملت ایران شعار مرگ بر امریکا و سلاح انرژی هسته ای و قدرت موشکی نیست چون دشمنی و خیانتهای آمریکا حتی قبل از انقلاب نیز با ملت ایران وجود داشته است.

وی افزود :آیا آمریکائیها با مردم ویتنام ، کره شمالی، کشورهای آمریکای لاتین و ده‌ها کشور دیگر هم به دلیل شعار مرگ بر آمریکاو انقلابی بودن و شعارهای انقلابی دشمنی کرده و می کنند؟

حجت الاسلام منتظری گفت:علت دشمنی آمریکا با ملت ایران روحیه استکباری و شکست های پی در پی و از دست دادن لقمه چرب ایران در ۴۰ سال گذشته می باشد.
امام جمعه شهرستان انار در ادامه گفت :همین آمریکایی که دم از آزادی و حقوق بشر می زند با مجری شبکه پرس تی وی، که یک خانم آمریکایی الاصل است به جرم گرویدن به دین اسلام و تغییر نام خود به نام مرضیه هاشمی حجاب را از سرش برداشته و دست و پای او را با زنجیر می بندند .

امام جمعه شهرستان انار گفت:امروز جمهوری اسلامی ایران بعد از چهل سال توطئه‌ها و نشست‌های ضد انقلاب نه تنها از بین نرفته بلکه قدرت اول منطقه شده و بسیاری از کسانی که در این نشست‌ها شرکت می‌کردند به درک واصل شدند و بی‌شک نشست های آینده نیز با شکست مواجه خواهد شد.

حجت الاسلام منتظری در ادامه خود گفت :امروز روز بیست و نهم دی ماه روز هوای پاک است و همه مردم نیاز به هوای پاک داشته و باید در جلوگیری از آلودگی محیط زیست جلو گیری کنند.

وی گفت :استفاده از کودهای حیوانی و سموم مختلف باید به گونه ای باشد که محیط زیست آلوده نشود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی