پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

نخستین پاتوق کتاب در شهرستان انار در مراسمی با حضور مدیرکل ارشاد کرمان و مسئولان شهرستان افتتاح شد.

به گزارش ” انارما ” ؛ کتاب و قهوه راحیل شامگاه پنجشنبه ۲۷ دی با حضور محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و جمعی از مسئولین در انار گشایش یافت.

محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در آئین افتتاح کافه کتاب «راحیل» در شهرستان انار گفت: جامعه‌ای که خواهان پیشرفت و توسعه است، باید برای مطالعه و کتابخوانی اهمیت بسیاری قائل شود.

وی افزود: توجه به بسترسازی‌های لازم و ایجاد مراکز کتابخوانی و کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی و ترویج فرهنگ مطالعه، امری لازم و ضروری است که باید موردتوجه همه دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی قرار گیرد.

علیزاده تصریح کرد: یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی جوامع میزان و گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین افراد جامعه است؛ بنابراین فراهم کردن بستر لازم جهت رشد و گسترش مطالعه و تقویت نگرش‌های علمی در بین شهروندان لازمه توسعه فرهنگی به شمار می‌آید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به اهمیت مطالعه و کتابخوانی، گفت: از آنجایی که ما وارث دینی هستیم که معجزه آن کتاب است، وظیفه دینی و ملی ما ایجاب می‌کند که برای کتاب و کتابخوانی اهمیت بسیاری قائل شویم.

کتاب راحیل صبح ها از ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۴ تا ۸ شب پذیرای علاقه مندان است.

آدرس: انار، میدان بسیج، ابتدای کوچه باسکول (کوچه جنب آژانس فرهنگ)

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی