جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان انار گفت: میزان جوجه ریزی در سطح شهرستان از ابتدای امسال تاکنون نسبت به پارسال افزایش چشمگیری داشته است

به گزارش ” انارما ” ؛ کامران شفایی، سرپرست شبکه دامپزشکی انار با اشاره به افزایش جوجه ریزی درسطح این شهرستان گفت: در این راستا تعداد ۳۸ مجوز بهداشتی جوجه ریزی به ظرفیت ۶۶۳هزار و ۶۰۰ قطعه صادر شده است.

وی افزود:بیشتر از ابتدای سال ۹۶ تا بهمن ماه همان سال با تعداد ۳۵ مجوز بهداشتی جوجه ریزی به ظرفیت ۶۴۰هزارو ۳۰۰ قطعه بوده است.

سرپرست شبکه دامپزشکی انار تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته، برگزاری کلاس‌های آموزشی، نحوه و زمان واکسیناسیون، رعایت نکات و اصول بهداشتی و قرنطینه ای، بازدید‌های مکرر و توصیه‌های بهداشتی داده شده به مرغداران، شاهد کاهش میزان بیماری‌های شایع در بین طیور و افزایش بهره وری مرغداران و در نتیجه روند رو به رشد جوجه ریزی در شهرستان انار بوده ایم.

کامران شفائی در پایان گفت: امید است با همکاری و ارتباط تنگاتنگ مرغداران با شبکه دامپزشکی شهرستان بهبود سطح بهداشتی مرغداری‌ها و همدلی و همکاری سایر مسئولین شهرستان و از میان برداشتن مشکلات و موانع، بیش از پیش شاهد فعالیت مرغداران و افزایش میزان جوجه ریزی در ماه‌های آتی باشیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی