شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

فرمانده انتظامی انار گفت : با تعامل بسیار خوب با دادستان انار از ابتدای امسال ۱۰۳منزل خرده فروش مواد مخدر در شهرستان انار بازدید و تعداد ۶۰ نفر دستگیر که از این تعداد ۱۷ نفر روانه زندان شده اند

به گزارش ” انارما ” ؛ سرهنگ خلیلی فرمانده انتظامی انار گفت :از ابتدای سال جاری ۱۷ خرده فروش مواد مخدر راهی زندان شده است.

وی گفت: با تعامل بسیار خوبی که با دادستان محترم شهرستان داریم از ابتدای امسال ۱۰۳منزل خرده فروش مواد مخدر در شهرستان انار بازدید و تعداد ۶۰ نفر دستگیر که از این تعداد ۱۷ نفر روانه زندان شده اند که نسبت به سال قبل ۷۰ درصد افزایش داشته ایم.

فرمانده انتظامی انار با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضائی پاتوق‌های مواد مخدر پلمپ شده است، تصریح کرد: از ابتدای امسال ۷ پاتوق فروش و مصرف مواد مخدر در انار پلمپ شده است.
وی به شهروندان توصیه کرد مراقب فرزندان خود باشند تا در دام قاچاقچیان مواد مخدر نیافتند.

سرهنگ خلیلی موادمخدر را بلای خانمان سوز و گرایش به آن را زمینه ساز بسیاری از جرائم دانسته و گفت : از شهروندان خواستاریم هرگونه اطلاعی از خرید و فروش مواد مخدر را با پلیس مبارزه با مواد مخدرشماره ۱۲۸ در میان بگذارند یا محرمانه و به صورت دقیق به شماره تلفن همراه شخصی بنده ۰۹۱۳۹۹۴۲۰۰۴”پیامک تا نسبت به پاکسازی کامل شهرستان از لوث مواد مخدر اقدام شود.

خلیلی یادآور شد: نیروی انتظامی با قاطعیت به پلمپ پاتوق‌های مواد مخدر و برخورد قانونی با فروشندگان و مصرف کنندگان که مورد مطالبه شهروندان است ادامه خواهد داد.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی