جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

افزایش بی رویه قیمت ها از اواسط امسال وضعیت بی سابقه ای را در اکثر بازارها رقم زد و شرایطی پیش آورد، که مسئولان امر از آن به « التهاب بازار» یاد می کنند. اکنون وارد دوازدهمین ماهی شده ایم، که بار این سوء تدبیری های دولت بر دوش مردم قرار دارد

به گزارش ” انارما ” ؛ هر روز شاهد راه افتادن بازار سیاه در مورد یک کالای خاص هستیم، یک روز برنج، تخم مرغ، مرغ و حالا گوشت گوساله و گوشت وارداتی ، که به قول مسئولان «مُلتهب» است.

افزایش بی رویه قیمت ها از اواسط امسال وضعیت بی سابقه ای را در اکثر بازارها رقم زد و شرایطی پیش آورد، که مسئولان امر از آن به « التهاب بازار» یاد می کنند. اکنون وارد دوازدهمین ماهی شده ایم، که بار این سوء تدبیری های دولت بر دوش مردم قرار دارد.

ماهها است که به خاطر سوء مدیریت در بازار،اکنون به دلیل افزایش قیمت ها هزینه خرید کالاها و نیز خدمات در سبد خانوار افزایش یافته و هزینه های زندگی را دستخوش تغییرات اساسی کرده و توان خرید مردم را کاهش داده است.

تا سال گذشته مردم تمایلی به گوشت یخی نداشتند لذا اکنون از دولت بی تدبیر باید دید چه بلایی بر سر آن‌ها آمده که در صف‌های طولانی گوشت یخی می‌ایستند.

در تصویر زیر مشاهده میکنید توزیع گوشت باعث شده که صبح امروز سه شنبه ۳۰ بهمن ماه  صف طولانی و پرازدحامی شکل بگیرد.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی