پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور گفت: قیر سهمیه ای برای روستاهای انار به میزان یک میلیارد تومان اختصاص یافت.

به گزارش ” انارما ” ؛ شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور در دیدار با مسئولان شهرستان انار تصریح کرد:  برای واگذاری زمین به متقاضیان‌ افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد و نیز خانواده شهدا تا ۲۰ درصد قیمت کارشناسی به آنها زمین واگذار می شود.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور در ارتباط با طرح های گردشگری روستایی گفت: بر اساس قانون برنامه و بودجه برای اجرای طرح های هادی در این روستاها بودجه و اعتبار می گذاریم .

شاملو در بحث سهمیه واگذاری قیر به روستاها نیز گفت: دو هزار و ۸۰۰ روستا در استان کرمان بالای ۲۰ خانوار وجود دارد و با توجه به تعداد روستاهایی که به قیر نیاز دارند در شهرستان انار که ۲۰ روستای بالای ۲۰ خانوار وجود دارد  یک میلیارد تومان اعتبار تامین قیر برای آنها اختصاص داده شده است.

وی افزود: چنانچه تا ۲۰ اسفند ماه این اعتبارات جذب شود سهمیه این اعتبارات افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ناشناس یکشنبه 24 فوریه 2019 - 8:58 ق.ظ

مهندس جاده نوق بافق هم تعطیل شده تو رو قران یه کاری بکنید . گفتن دهه فجر امسال تموم میشه اما نشد یه فکری بکنید ماشینم ۴ بار تو این جند سال اخیر کمک فنر عوض کردم تو این خرجهای گرونی. مهندس تمومش کن اخر سال شد

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی