پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

خادمی سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان اعلام کرد با توجه به تردد بالای مسیر ماهیت پروژه بر اساس جلسه کارگروه أمور زیربنایی شهرستان از تعریض و بهسازی به سمت اجرای دو لاین مجزا تغییر کرد

به گزارش ” انارما ” ؛ مهندس خادمی، سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان انار  ضمن تشکر از تمامی همشهریان عزیز که با صبر و شکیبایی خود این اداره را جهت انجام خدمت رسانی در شأن و منزلت مردم عزیز یاری می نمایند به اطلاع میرساند عملیات إجرایی محور انار امینشهر به جز در ایام تعطیلات رسمی که پیمانکار مجاز به فعالیت نمی باشد به هیچ عنوان متوقف نگردیده است و همچنان با جدیت در حال انجام است.

وی خاطر نشان کرد اجرای این پروژه در دو فاز صورت خواهد پذیرفت که در فاز اول از سراهی اسد آباد بطول دو کیلومتر در حال اجرا است و جهت تسریع در انجام آن و با موافقت فرمانداری، بخشداری و پیمانکار، با همکاری ماشین آلات شرکت تعاونی دهیاری ها و با مشارکت سایر کامیون داران شهرستان انجام میگردد.

خادمی سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان در خصوص انتقاداتی که درباره این پروژه مطرح شده، گفت: نخست اینکه با توجه به تردد بالای مسیر ماهیت پروژه بر اساس جلسه کارگروه أمور زیربنایی شهرستان از تعریض و بهسازی به سمت اجرای دو لاین مجزا تغییر کرد که لازمه ی آن انجام مطالعات مجدد و طراحی دوباره مسیر بود. دوم اینکه پروژه های راهسازی براساس برنامه زمانبندی مشخص پیش میرود برای مثال پس از تسطیح بستر مسیر ، عملیات بتنی انجام می گردد که برای عمل آوری بتن و آزمایشات تعیین کیفیت آن حداقل شش روز زمان لازم است (که به نظر همشهریان عزیز پروژه فعال نمی باشد). سوم اینکه وجود معارض فراوان منجمله خطوط فیبر نوری و مخابرات، آب روستایی، مسیر پیش بینی شده برای انتقال گاز و از همه مهمتر اراضی و آبروهای کشاورزی مستلزم همکاری ادارات و کشاورزان عزیز می باشد. چهارم اینکه سعی بر آن است عملیات زیرسازی پروژه برای فاز اول تا پایان سال جاری جهت آسفالت آماده شود و از تمامی همشهریان عزیز خواهشمند است به منظور جلوگیری از هرگونه خسارت و حادثه احتمالی با تردد از مسیرها جایگزین موجبات تسریع پروژه را فراهم نمایند.

وی همچنین در این خصوص گفت : همشهریان محترم توجه داشته باشند که حتماً از مسیرهای جایگزین استفاده کنند چون ورود به محوطه کارگاهی ممنوع و خطرات جدی به دنبال دارد و مسئولیت هرگونه حادثه‌ای به عهده شخص خواهد بود.

در پایان این اداره از زحمات و پیگیری های نماینده محترم شهرستان، فرماندار محترم، بخشدار محترم و همچنین از همکاری اداره راهداری و شهرداران محترم انار و امینشهر و شرکت تعاونی دهیاری ها و کشاورزان عزیز و همه همشهریان گرامی که با صبر و شکیبایی خود اجرای این این پروژه را میسر نمودند کمال تشکر و قدردانی را دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

شب چهارشنبه 6 مارس 2019 - 10:34 ب.ظ

همه خیابونهای امین شهر داغونه فکری بردارید…برا خیابانهای خاکی فکری کنید

قاصدک چهارشنبه 6 مارس 2019 - 10:38 ب.ظ

نمی شد اول فکر کرد و لوازم و امکانات را فراهم کرد بعد دست به خراب زد
نمی شد ابتدا لاینی که می خواستید اضافه کنید را می ساختید سپس این رلاین را خراب و بازسازی می کردید
کمی تعقل گااهی بد نیست
چقدر برای مردم دردسر افریده اید مبارک باشد

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی