جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان انار اعلام کرد در تعطیلات عید نوروز دو اکیپ سیار در سطح شهر و کشتارگاه و یک اکیپ ثابت در شبکه دامپزشکی شهرستان انار فعال هستند

به گزارش ” انارما ” ؛ دکتر کامران شفائی سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان انار پیشاپیش ضمن عرض تبریک و تهنیت فرا رسیدن سال نو گفت: طرح ویژه نظارت ایام نوروز در شهرستان انار آغاز گردید.

وی اظهار داشت: طرح نظارت ویژه ایام نوروز با توجه به افزایش تقاضا برای فعالیت تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی از ابتدای اسفند ماه سالجاری همراه با مسئولین نظارتی شبکه بهداشت در سطح شهرستان انار آغاز گردید.

وی در ادامه افزود: در تعطیلات عید نوروز نیز دو اکیپ سیار در سطح شهر و کشتارگاه و یک اکیپ ثابت در شبکه دامپزشکی شهرستان انار فعال اند که از ساعت ۸ صبح لغایت ۲۰ شب در دو شیفت کاری صبح و عصر بر کلیه طباخی ها، رستوران ها، قصابی ها و مراکز عرضه فرآورده های خام دامی و پروتئینی نظارت دارند.

شفائی در پایان تصریح کرد: در راستای برخورد و مراقبت از سلامت فرآورده ها و بر اساس نتایج آزمایشگاهی مواردی که اجازه مصرف نداشته باشند، معدوم می شوند و با متخلفین برابر مقرارت قانونی برخورد خواهد شد.

این شبکه آماده پاسخگوئی به سئوالات همشهریان گرامی و هماهنگی های لازم جهت نظارت بهداشتی با شماره تلفن های ۳۴۳۸۷۸۶۰ و ۳۴۳۸۶۶۹۵  است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی