جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

احمد انارکی محمدی گفت : دانشگاه باید به عنوان معین اقتصادی شهرستان از کشاورزان ،سرمایه گزاران و خیرین دعوت نماید و نسب به احداث گلخانه در روستاها و خود شهر اقدام کند و این امر باعث جذب سرمایه و اشتغال زایی خواهد شد.

به گزارش ” انارما ” ؛ صبح روز گذشته جمعه  احمد انارکی محمدی نماینده مردم انار و رفسنجان و هیات همراه از قسمت های دانشگاه آزاد اسلامی از جمله نیروگاه خورشیدی،گلخانه هیدروپونیک،خانه مسافر و استخر شنا بازدید کرد.

مهندس انارکی محمدی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی انار به عنوان بزرگترین مجموعه آموزشی شهرستان است و با احداث گلخانه هوشمند نشان داد که می‌شود شهرستان را از اقتصاد تک محصولی نجات داد.

وی در ادامه افزود دانشگاه باید به عنوان معین اقتصادی شهرستان از کشاورزان ،سرمایه گزاران و خیرین دعوت نماید و نسب به احداث گلخانه در روستاها و خود شهر اقدام کند و این امر باعث جذب سرمایه و اشتغال زایی خواهد شد.

در این بازدید رضا قدیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی انار در خصوص نیروگاه خورشیدی و گلخانه هیدروپونیک هوشمند و همچنین طرحهای در دست احداث در سال جدید گزارشی را ارائه نمود.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی انار آماده هر گونه همکاری با کلیه سرمایه گزاران و خیرین و مردم شهرستان جهت احداث گلخانه و آموزش آن هستند و در این زمینه کوتاهی نخواهد کرد و این امر باعث می‌شود تا شهرستان از تک محصولی نجات یابد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی