شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

فرماندار انار گفت: در بستر رودخانه‌های شهرستان انار ساخت و سازهای انجام شده به‌طوری که دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار در مسیل رودخانه ساخته شده است

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر امروز ۲۱ فروردین‌ماه فرماندار شهرستان انار در ستاد مدیریت بحران استان با بیان اینکه چهار رودخانه در شهرستان انار داریم اظهار داشت: دو رودخانه انار در مسیر دانشگاه های شهرستان انار است که در بستر رودخانه توسط نهادهای مربوطه مجوز ساختمان‌سازی داده شده است.

فرماندار انار گفت: در بستر رودخانه‌های شهرستان انار ساخت و سازهای انجام شده به‌طوری که دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار در مسیل رودخانه ساخته شده است و باید ترتیبی اتخاذ شود که مسیر این رودخانه باز شود.

لازم بذکر است رودخانه ای بنام کله خری که این رودخانه از کنار دانشگاه پیام نور انار عبور می‌کند و به سمت باغات پسته علی آباد منتهی می شود.

دومین رودخانه رودخانه بهاآباد است که از دانشگاه آزاد انار عبور کرده و به سمت مناطقی مانند مسکن مهر، هنرمندان، مدارس در این منطقه، شهرک سجادیه، هلال احمر، فرماندهی انتظامی می‌رفته و وارد رودخانه بهاآباد می‌شده. به جز مناطقی که گفته شد، بهاآباد و ساخت و سازهای اطراف امامزاده و محله پایین در مسیر این رودخانه هستند.
 مسئولین شهرستان انار برای ساماندهی رودخانه‌ها و مدیریت منابع آب تدابیری را بیندیشند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی