جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار در جمع آوری کمک برای سیل زدگان استان خوزستان از آمادگی کامل مدارس شهرستان برای برگزاری روز سیل همدلی و همراهی در روز چهارشنبه ۲۸ فروردین ماه ۹۸ خبرداد

به گزارش ” انارما ” ؛، حسین ناجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار افزود: آموزش و پرورش استان کرمان از سوی وزیر محترم آموزش و پرورش به عنوان معین آموزش و پرورش استان سیل زده خوزستان انتخاب شده است.

حسین ناجی در ادامه افزود: در راستای کمک به هموطنان سیل زده و گسترش و ترویج فرهنگ نیکوکاری و احسان و تعمیق علقه های عاطفی و اخلاقی در بین دانش آموزان مراسمی تحت عنوان «سیل، همدلی و همراهی» در تمامی مدارس شهرستان با مشارکت دانش آموزان و فرهنگیان عزیز برگزار می شود.

وی کمک های نقدی و غیرنقدی فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا را برگ افتخاری در کارنامه فرهنگیان شهرستان برشمرد و گفت: کلیه کمک های نقدی به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۵۲۰۶۲۵ و شماره حساب ۵۶۱۰۱۱۶۴۹۲۰۶۴۱نزد بانک مهر ایران(کمک به سیل زدگان) و یا شماره شبا ۲۱۰۶۰۰۵۶۱۰۰۱۱۰۶۴۹۲۰۶۴۰۰۱ir واریز می شود و کمک های غیر نقدی بعد از تحویل به دفتر مدارس و بسته بندی،به انبارمرکزی در استان  کرمان ارسال و به استان های سیل زده بارگیری می شود.

حسین ناجی، افزود: پویش #سیل_همدلی_و_همراهی از سوی اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان راه اندازی شده است و برای مشارکت بیشتر فرهنگیان و دانش آموز عزیز در این امر خیرخواهانه و نوع دوستانه شما مدیران هم می توانید رسانه باشید.

لازم بذکر است پویش «سیل همدلی و همراهی» صبح امروز چهارشنبه همزمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع)در مدارس شهرستان انار اجرا شد.

منبع تصاویر : روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان انار

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی