شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

خطیب جمعه شهر انار گفت: کارگران باید برای مقابله با دشمنان کار جهادی و بی‌وقفه را انجام داده و مسئولین نیز باید امنیت شغلی ، مزد و احترام کارگران را مورد توجه قرار دهند.

به گزارش” انارما ” ؛ حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز روز کارگر را به کارگران تبریک گفت و افزود: کارگران باید برای مقابله با دشمنان کار جهادی و بی‌وقفه را انجام داده و مسئولین نیز بایدامنیت شغلی و مزد و احترام کارگران را مورد توجه قرار دهند.

حجت الاسلام منتظری انتصاب سردار سرلشکر سلامی را تبریک گفت و افزود: سردارسرلشکر سلامی با ویژگی‌های فردی و مدیریتی که دارد هم از نظر علمی مناسب هستند و هم دارای قدرت تحلیل، هوش و استعداد بالا، آشنای با فن بیان و سوابق درخشان در دوران دفاع مقدس است.

امام جمعه شهرستان انار روز (ملی خلیج فارس) را گرامی داشت و گفت: خلیج فارس دارای موقعیت‌های بسیار مهمی برای جمهوری اسلامی ، از جمله: جایگاه اقتصادی، موقعیت سوق الجیشی و سیاسی، و تسلط و اشراف کامل بر تنگه هرمزاست.

وی گفت: بستن تنگه هرمز یعنی توقف بیش از ۹۰ درصد نفت منطقه که این از امتیازات جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام منتظری جنایت جدید آل سعود را محکوم کرد و گفت: متاسفانه سردمداران کاخ سفید و کشور‌های وابسته به آمریکا هیچ عکس العملی نسبت به جنایت وحشیانه آل سعود در اعدام دسته جمعی شیعیان عربستان نداشتند.

امام جمعه انار سکوت در رابطه با اقدام وحشیانه آل سعود جایز نیست و ما نمازگزاران جمعه با ابراز تنفر و انزجار از این جنایت ضد بشری حاکمان عربستان سعودی، سکوت مجامع بین المللی را به شدت محکوم می‌کنیم.

امام جمعه شهرستان انار یاد و خاطره استاد شهید آیت الله مطهری را گرامی داشت و گفت: جوانان و نوجوانانی که می‌خواهند با اسلام ناب محمدی آشنا شود به آثار و کتب استاد شهید علامه مطهری مراجعه نماید.

وی افزود:دو رسالت مهم معلمان تعلیم و تربیت فرزندان است که از دوران کودکی شروع و تا سطح دانشگاه‌ها ادامه دارد.

حجت الاسلام منتظری اگر معلمان و اساتید گرانقدر رسالت تعلیم و تربیت را به خوبی انجام دهند نسل ارزشمندی را برای آینده‌ای بهتر تربیت خواهند کرد.

امام جمعه شهرستان انار (هفته ملی سلامت) را گرامی داشت گفت: از اول تا هفتم اردیبهشت (هفته ملی سلامت) است که شعار امسال (مراقبت‌های اولیه بهداشتی راهی به سوی پوشش همگانی سلامت) است.

وی افزود: آحاد مردم برای تامین بهداشت و سلامت به تاکیدات و توصیه‌های لازم عمل کنند و در هر زمینه‌ای با عزیزان بهداشت و درمان ارتباط داشته باشند.

انتهای پیام/ی

دیدگاه کاربران

م - ا شنبه 27 آوریل 2019 - 11:08 ب.ظ

با سلام خدمت همشهریان عزیز من بعنوان یک شهروند اناری از کارکرد شهرداری گلایه دارم البته شهرداری در حوزه فرهنگی و …… خدماتی انجام داده اما در زمینه آسفالت خیابانهای اصلی شهر کم کاری کرده و یا دوباره کاری نموده است که حتی شهرهای بزرگ نیز تا زمانیکه کاملآ مستهلک نشود از کندن آسفالت خودداری میکنند چه رسد به انار که اکثر خیابانها خاکی است و به هنگام صبح (سرویس مدارس ) و دیگر وقت های شلوغ میشود شهر خاکهای روان . به امید فردایی بهتر

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی