شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

مدیریت بیمارستان ولیعصر(عج) انار گزارشی از عملکرد زایشگاه زادمهر انار عنوان کرد و گفت: از ابتدای سال ۹۷ تولد در زایشگاه زادمهر انار به‌صورت طبیعی و سزارین تعداد ۵۰۴ نوزاد به ثبت رسیده است.

به گزارش ” انارما ” ؛ دکتر فاطمه اناری دخت رئیس بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) در پیامی به مناسبت ۱۵ اردیبشهت ماه روزماما ، کارنامه عملکرد بخش زایشگاه این مرکز را به شرح زیر تشریح کرد.

وی این روز را خدمت کلیه ماما ها بویژه ماما های عزیز شاغل در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) تبریک عرض نمود و درادامه بیان کرد که زایشگاه این مرکز با حضور و تلاش کادری مجرب شامل پزشکان متخصص زنان و زایمان و پرسنل مامایی دلسوز از ابتدای تاسیس تا کنون توانسته است همگام با سایر بخشهای درمانی و پاراکلینیکی با تلاش و پشتکار بخش مهمی از نیاز درمانی مردم شهرستان و نیز مناطق همجوار را براورده نماید. و با انجام اقدامات ذیل توانسته است برگ زرینی از افتخارات را درکارنامه خود به ثبت برساند .
۱ – تولد ۱۹۵۵نوزاد از ابتدای تاسیس تا کنون
۲ -معاینه و ویزیت تعداد ۶۵۱۲ مادر باردار در این بخش توسط پرسنل مامایی
۳-استفاده تعداد ۴۱۲نفر ازخدمات اورژانس زنان
۴-بیمارستان پیشرو در برنامه ترویج زایمان طبیعی
۵- بیمارستان پیشرو در ترویج تغذیه با شیر مادر
۶-برگزاری کلاسهای امادگی زایمان به تعداد ۹۶ جلسه و اموزش مادران باردار جهت امادگی برای زایمان
۷-راه اندازی و انجام زایمان بی درد
۸-برپایی غرفه ویژه بیمارستان دوستدار مادر و کودک در تهران
۹-اموزش بیش از ۲هزار مادر در خصوص طریقه شیردهی به نوزاد

در مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار تعداد ۳۳ ماما مشغول به ارائه خدمت به همشهریان و مراجعین در سطح مراکز بهداشتی و بیمارستان ولیعصر(عج) است که تعداد ۵۰۴ مورد زایمانی در زایشگاه زادمهر بیمارستان ولیعصر(عج) انار به وقوع پیوسته است.

در پایان دکتر اناری دخت از همراهی و حمایت کلیه شهروندان از مجموعه بیمارستان حضرت ولیعصر (عج)در ارائه هرچه بهتر خدمات درمانی قدردانی کرده و خواستار ادامه این حمایتها شدند .

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی