پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

تعدادی از شهروندان در تماس با انارما در خصوص کیفیت سوخت جایگاه بقایی انتقاداتی را مطرح کرده‌اند. انارما این موضوع را با مسئول این جایگاه  در میان گذاشته است

به گزارش ” انارما ” ؛ تعدادی از شهروندان در تماس با انارما در خصوص کیفیت سوخت جایگاه بقایی انتقاداتی را مطرح کرده‌اند. انارما این موضوع را با مسئول این جایگاه  در میان گذاشته است.

مسوول جایگاه سوخت بقایی شهر انار با رد انتقادات شهروندان در خصوص عدم کیفیت سوخت، از بازرسی‌های متعدد بازرسان و کار‌شناسان شرکت نفت در خصوص کیفیت و نحوه ارایه خدمات مناسب این جایگاه خبر داد.

بقایی با اشاره به بازدیدهای هفتگی کار‌شناسان شرکت نفت از جایگاه‌های موجود در سطح شهر و از جمله جایگاه بقایی به انارما گفت: بازرسان و کار‌شناسان شرکت نفت با بازدیدهای هفتگی خود در خصوص وجود کوچک‌ترین مشکل اطلاع رسانی و پیگیری می‌کنند و من به طور قطع می‌توانم بگویم که جایگاه سوخت بقایی کوچک‌ترین مشکلی در خصوص کیفیت سوخت و همچنین نحوه خدمات رسانی ندارد.

وی از بازدید کار‌شناسان شرکت نفت طی تاریخ ثبت شده در تصویر اشاره کرد و گفت: در این بازدید هیچگونه موضوعی مبنی بر عدم کیفیت مطلوب سوخت این جایگاه مطرح نشد.

دیدگاه کاربران

آشنا دوشنبه 13 می 2019 - 1:57 ب.ظ

بازرسها هم با ایشون دستشون تو یه کاسه است

حالاهر کی چهارشنبه 15 می 2019 - 11:53 ق.ظ

امضا بدون مهر قبول نی

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی