جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

امام جمعه انار گفت جوانان باید زمینه را برای روی کار آمدن یک دولت جوان حزب اللهی فراهم کنند و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند در باره مسائل ناموسی انقلاب و توانایی نظامی مذاکره نمی‌کنیم

به گزارش ” انارما ” ؛ حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه های این هفته نماز جمعه در روز جهانی قدس مطرح کرد : برگزاری راهپیمایی های روز قدس در طول ۴۰ سال گذشته جبهه مقاومت را در فلسطین ، لبنان و سوریه تقویت نموده است.

وی خاطر نشان کرد : نتیجه و ثمره مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی باعث شد که نه تنها از شعار” نیل تا فراتش” باز بماند بلکه امروز نگران موجودیت خودش در جغرافیای کنونی می باشد.

حجت الاسلام منتظری گفت راهپیمایی امت اسلامی در روز جهانی قدس امسال مقابله با طرح نگین” معامله قرن” آمریکائی هاست که یقیناً رژیم صهیونیستی ، آمریکا وکشورهای مرتجع عرب این آرزو را را به گور خواهند برد.

وی در ادامه گفت اگردر آینده مدیریت کشور را به جوانان حزب اللهی واگذار کنیم برکات فراوانی خواهد داشت و در طول این چهار دهه انقلاب اسلامی جوانان نشان دادن قابل اعتماد و اتکا بوده و در رفع مشکلات کشور بسیار موفق می باشند.

امام جمعه انار گفت جوانان باید زمینه برای روی کار آمدن یک دولت جوان حزب اللهی را فراهم کنند و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند در باره مسائل ناموسی انقلاب و توانایی نظامی مذاکره نمی‌کنیم.

وی در ادامه خطبه ها اعلام کرد معنی مذاکره در این مسئله “معامله” است یعنی از توانایی دفاعیتان کوتاه بیایید و  مذاکره با آمریکا نه تنها هیچ فایده ای ندارد بلکه ضررهای جبران ناپذیری را در پی دارد.

منتظری خاطرنشان کرد در این چهل سال از انقلاب اسلامی همیشه فکر ، راه و وصیت نامه همیشه جاوید امام هدایتگر و بهترین راهنمای ملت ایران بوده است.

وی همچنین در طول ۳۰ سال گذشته که از نعمت وجودحضرت امام خمینی (قدس سره) محروم شدیم خاطر نشان کرد : به لطف الهی از نعمت خلف شایسته اش حضرت امام خامنه ای بهره مند شده ایم .

حجت الاسلام منتظری خاطر نشان کرد تمام دوستان و دشمنان به مدیریت ،تدبیر، شجاعت ایمان، اخلاص ،تیزبینی، بصیرت ،مرد عمل بودن و دهها ویژگی منحصر به فرد رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها اذعان و اعتراف کردند.

در پایان امام جمعه انار اعلام کرد نماز عید فطر امسال در شهرستان انار ساعت ۶/۵الی۷ صبح درجوار حرم مطهر امامزاده محمد صالح برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی