پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: در استان کرمان ۱۳ سینمای فعال وجود دارد که در شهرستان های کرمان، انار، زرند و سیرجان دارای سالن سینمایی و در شهرستان های شهربابک، فهرج، ریگان و نرماشیر سینمای سیار وجود دارد.

به گزارش ” انارما ” ؛ وحید محمدی معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار ما افزود : در استان کرمان ۱۳ سینمای فعال وجود دارد که در شهرستان های کرمان، انار، زرند وسیرجان دارای سالن سینمایی و در شهرستان های شهربابک، فهرج، ریگان و نرماشیر سینمای سیار وجود دارد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان این که در شهرستان های کوهبنان و انار نیز پخش نمایش فیلم انجام می شود؛ خاطر نشان کرد: خوشبختانه در کشور سطح تقاضا مردم و برخورداری از سینماها بالا رفته است و این را در آمار مراجعه مردم به سینماها مشاهده می کنیم .

محمدی بیان کرد: استان کرمان جزوء استان هایی است که بیشترین فیلم های پرفروش را در سینماها اکران می کند و استقبال خوبی از آن ها توسط مردم صورت می گیرد.

بلیت سینما سه شنبه ها نیم بهاست

محمدی ادامه داد: طبق قانون و مقررات قیمت بلیت سینماها در سه شنبه ها نیم بها می باشد و بایستی سینماها رعایت کنند اما اگر سه شنبه ها مصادف با روز تعطیل باشد دیگر قیمت بلیت ها نیم بها نیست؛این قانون و مقررات برای برخورداری بیشتر مردم از سینماهاست.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ناشناس شنبه 29 ژوئن 2019 - 3:14 ب.ظ

چرا سینما انار فیلم های ارزشی و تنوع در آن پخش نمی کنند؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی