جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

زیرگذر امام حسین(ع) گلشن انار در مسیر جاده ترانزیتی یزد کرمان که دهستان گلشن انار را به شهرک رزمندگان گلشن  متصل میکند بعد از ۱۱ سال با حضور استاندار کرمان و نماینده مردم انار و رفسنجان و دیگر مسئولان شهرستان افتتاح شد

به گزارش ” انارما ” ؛  زیرگذر امام حسین(ع) گلشن در مسیر جاده ترانزیتی یزد کرمان که دهستان گلشن انار را به شهرک رزمندگان گلشن  متصل میکند با حضور استاندار کرمان و نماینده مردم انار و رفسنجان و دیگر مسئولان شهرستان افتتاح شد.

 این زیرگذر با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد و دویست و بیست میلیون تومان که از این مبلغ دو میلیارد و صد میلیون تومان آن بودجه طرح ملی سازمان منابع راهداری کشور و مشارکت دهیاری و شورای اسلامی است از آذرماه سال ۱۳۸۶ آغاز و فروردین ماه سال جاری به پایان رسید.

لازم به ذکر است با احداث این زیرگذر جمعیتی بالغ بر ۷۰۰خانوار میتوانند از این طرح استفاده نموده و خطرات ناشی از ترافیک جاده مواصلاتی مرتفع گردد.

 این پروژه به همت حاج حسن ذوالفقاری عضو شورای اسلامی گلشن و سایر اعضای شورا و دهیاری به بهره برداری رسید.

 استاندار کرمان در ادامه این سفر از پروژه سیلاب بیاض، بیمارستان ۳۲ تختخوابی انار، مجتمع ادارات در حال احداث این شهرستان، تقاطع غیر همسطح ورودی، مجتمع گردشگری و کارخانه های سیم و کابل پیشرو، مفتول آلومینیوم، لوله و شیشه این شهرستان بازدید کرد.

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی