جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

‏مشاور رئیس جمهور نوشته است: جاسوسان واقعی در لباس انقلابیون دوآتشه در مراکز حساس دفاعی و امنیتی رخنه می‌کنند نه در بیابان‌ها و روزنامه‌ها.

به گزارش ” انارما “، حسام الدین آشنا مشاور روحانی در توئیتی تلویحا به ضربه وزارت اطلاعات به سازمان جاسوسی سیا اشاره کرد و با کنایه به برخی منتقدان دولت گفت: آن‌که جاسوس واقعی می‌گیرد نیازی ندارد سریال تخیلی بسازد. ‏جاسوسان واقعی نه به دنبال مزه آدامس بلکه بدنبال تغییر محاسبات مسئولان، تقویت ایران‌هراسی و تضعیف اتحاد ملی هستند.

وی همچنین نوشته است: ‏جاسوسان واقعی در لباس انقلابیون دوآتشه در مراکز حساس دفاعی و امنیتی رخنه می‌کنند نه در بیابان‌ها و روزنامه‌ها.

یادآور می شود مشاور رسانه ای آقای رئیس جمهور که ببیشتر به یک چهره امنیتی شناخته می شود در زمان پخش سریال مهم و پربیننده گاندو که براساس پرونده واقعی جاسوسی جیسون رضائیان ساخته شده بود، آرامش نداشت و به حملات علیه این سریال مشغول بود.

حال آقای آشنا ضمن خوشحالی از دستگیری ۱۷ جاسوس توسط وزارت اطلاعات سعی کرده است در بین دو دستگاه امنیتی کشور ایجاد تقابل کند و مباحث سطح پایین سیاسی و حاشیه پردازی را وارد این موضوع مهم کند و به نوعی از عوامل گاندو انتقام بگیرد. جالب تر آنکه آشنا از خود آمریکایی ها بیشتر عصبانی است چرا که آنها برای بازگشت جاسوس ارزشمندشان دست به هرکاری زدند اما آشنا و همکارانش چون در دولت طعمه پروژه جیسون شده بودند، این موضوع و پرونده های دیگری نظیر جاسوسان محیط زیست را به کلی منکر شده و با زیر سوال بردن دستگاه های امنیتی و قضایی، خودسرانه تبرئه جاسوسان حرفه ای را به روسای کشورهایشان هدیه می دهند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی