پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

رئیس سازمان اورژانس یزد با انتقاد از عدم آسیب شناسی برای برگزاری مانور مشترک با کرمان، گفت: سناریو طراحی شده برای اجرای مانور مشترک یزد و کرمان زیاد جامع و کامل نیست

به گزارش ” انارما ” احمد دهقان رئیس سازمان اورژانس یزد در شورای مدیریت بحران استان یزد با بیان اینکه در ابتدا باید برای انجام مانور مشترک بین استان یزد و کرمان آسیب پذیری صورت می‌گرفت گفت: اگر آسیب پذیری انجام می‌شد و آنها را استخراج کرده و کاهش می‌دادیم و سپس وارد عملیات می‌شدیم اثرات بهتری را در پی داشت که در این مانور به این مسائل توجه نشده است.

وی اضافه کرد: با همکارانمان در استان کرمان که صحبت داشتیم، آنها نیز گله‌مند بودند که سناریویی آماده شده که زیاد هم جامع و کامل نیست و به نوعی به فرآیندی که در گذشته در مدیریت بحران استان آموزش داده شد توجهی نشد.

رئیس سازمان اورژانس یزد با اشاره به اینکه با توجه به وضعیت بحرانی در بحث مالی، بهتر است که ابتدا آسیب‌پذیری‌ها در استان صورت گیرد و بعد در عملیات، هنر و امکانات خود را به نمایش بگذاریم افزود: سطح حادثه‌ای که در منطقه بیاض شهرستان انار رخ داده به اندازه‌ای نبوده که استان یزد درگیر آن شود.

دهقان ادامه داد: حادثه در یک شهرستان کوچک اتفاق افتاد و با توجه به اینکه سطح مانور مشخص نیست، مطلوب‌تر بود که یکی از شهرستان‌های استان یزد این مانور را مدیریت کند و با آن درگیر باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سطح حادثه‌ای که در منطقه بیاض شهرستان انار رخ داده، در سطحی نیست که کل مدیران استان یزد درگیر آن شوند.

پیش از این نیز سعیدی مدیرکل بحران استان کرمان گفته بود با توجه به اینکه شهرستان انار بر روی گسل زلزله واقع گردیده است این مانور با توجه به موقعیت ، نقطه مناسبی بین استان یزد و کرمان است و بهترین انتخاب برای برگزاری این مانور بشمار می آید.

دیدگاه کاربران

ناشناس یکشنبه 4 آگوست 2019 - 7:59 ق.ظ

نه اینکه شهرستانهای یزدهمه بزرگ ودارای مراکزشهرستان ویژه هستند…..اشکذار.هرات.مهریز.تفت

ناشناس دوشنبه 5 آگوست 2019 - 10:11 ق.ظ

این انتقاد نیس .توهینه …

ناشناس سه‌شنبه 6 آگوست 2019 - 9:09 ب.ظ

با سلام این یک شیطنت رسانه ای هستش منظور ایشون سطح حادثه بوده نه توهین

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی