جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

مراسم تکریم و معارفه ریاست منابع طبیعی شهرستان انار با حضور مسئولان برگزار شد و از زحمات حسن شاهی تجلیل و حیدری پور بعنوان رییس جدید این اداره منصوب شد

به گزارش ” انارما ” ؛ مراسم تکریم و معارفه ریاست منابع طبیعی شهرستان انار با حضور زهرودی فرماندار ، رجبی مدیر کل منابع طبیعی و تنی چند از مدیران در محل فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه فرماندار انار با اشاره به خدمات انجام شده توسط منابع طبیعی طی سالهای اخیر بویژه در حوزه ؛ کاداکس، پروژه پخش سیلاب، کنترل شن های روان و ریز گردها ، خواستار تداوم این روند شد.

رعیتی دادستان انار نیز در این مراسم گفت : توجه ویژه جهت رفع تصرفات اراضی دولتی در منابع طبیعی شکل گرفته بطوریکه در سال ۹۷ تعداد پرونده های تصرفی به صفر رسید و در سال ۹۸ نیز این روند ادامه داشته است.

رجبی مدیر کل نیز با اشاره به بیانات و توجهات مقام معظم رهبری به امر منابع طبیعی در خصوص وضعیت اراضی و شرح وظایف منابع طبیعی در قبال حفظ اراضی توضیحاتی ارائه کرد.

در پایان این مراسم از زحمات حسن شاهی تجلیل گردید و  حیدری پور بعنوان رییس جدید اداره منصوب شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی