جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

امام جمعه انار گفت: برای چندمین بار این تقاضا را از دستگاه قضایی شهرستان و نیروی انتظامی داریم که ساعات آخر شب به ویژه بعد از نیمه شب، بعضی کاروان‌های عروسی و صدای انفجارات مزاحم استراحت و آسایش مردم به‌ویژه بیماران و موحب وحشت کودکان هستند که نیاز به برخورد قاطع و مدبرانه است.

به گزارش ” انارما “، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر انار به دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر اشاره کرد و اظهار داشت: عید غدیر در واقع یک حلقه‌ای‌ست که دوازده امام در آن قرار دارد که به وجود مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و دوران غیبت صغری و نائبان خاص آن حضرت و دوران غیبت کبری و موضوع مرجعیت و ولایت فقیه منتهی می‌شود.

امام جمعه شهر انار بیان داشت: کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان است و قبل از اینکه در جهاد خدمت رسانی، شخص جهادی به دیگران سودی برساند به خودش سودی رسانده است و جهاد خدمت‌رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت و توسعه کشور باید همگانی شود.

وی عنوان کرد: برای چندمین بار این تقاضا را از دستگاه قضایی شهرستان و نیروی انتظامی داریم که ساعات آخر شب به ویژه بعد از نیمه شب، بعضی کاروان‌های عروسی و صدای انفجارات مزاحم استراحت و آسایش مردم به‌ویژه بیماران و موحب وحشت کودکان هستند که نیاز به برخورد قاطع و مدبرانه است.

منتظری به کاروان عید غدیر اشاره کرد و گفت :ساعت ۵ بعد از ظهر روز عید سعید غدیر خم کاروان شادی با حضور مردم مومن و بزرگوار شهرستان انار از مقابل مرقد مطهر شهیدان گمنام تا حرم مطهر امامزاده محمد صالح همراه با مدیحه‌سرایی برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی