چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

دو طرح کشاورزی در منطقه امین شهر و توکل آباد و یک طرح سرمایه گذاری در راستای اشتغال روستایی در قالب کارگاه قالی بافی در روستای صفائیه در انار افتتاح شد

به گزارش ” انارما ” ؛ در پنجمین روز از هفته دولت با حضور مدیرکل تعاون روستایی استان و مدیر صندوق کار آفرینی امید استان، ائمه جمعه انار و امین شهر و جمعی از مدیران شهرستان انار از دو طرح کشاورزی در منطقه امین شهر و توکل آباد و یک طرح سرمایه گذاری در روستای صفائیه افتتاح گردید.

دو طرح کشاورزی در منطقه امین شهر و توکل آباد با ۱۳۰هکتار اراضی کشاورزی در اجرای پروژه های آبیاری تحت فشار و آبیاری زیر سطحی با اعتباری بالغ بر۱۳میلیارد ریال از محل اعتبارات بلا عوض دولت افتتاح شد.

همچنین طرح سرمایه گذاری در راستای اشتغال روستایی در قالب کارگاه قالی بافی در روستای صفائیه با مبلغ بالغ بر ۳۰۰میلیون تومان لازم به ذکر است ۲۵۰میلیون تومان از اعتبارات اشتغال روستایی و ۵۰میلیون تومان مشارکت مردمی توسط خیر به بهره برداری رسید .

لازم بذکر است با افتتاح این طرح ها زمینه اشتغال بیش از ۲۰ نفر در شهرستان انار فراهم گردیده است.

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی