جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

امام جمعه شهرستان انار گفت: امروز دو مسئله اقتصاد و فرهنگ از مسائل اساسی کشور می‌باشد که باید دولت باید به آن توجه کند.

به گزارش ” انارما ” ؛  حجت الاسلام منتظری خطیب جمعه انار گفت: اقتصاد مسئله فوری و اولویت امروز کشور و فرهنگ موضوعی مستمر است که باید بطور جدی مورد توجه قرار گیرد.

او افزود:اگر ملتی اجازه دهد فرهنگش پایمان فرهنگ‌های بیگانه شود آن ملت از دست رفته خواهد شد.

امام جمعه شهرستان انارگفت: نکته دیگری که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، این است که مسائل حاشیه‌ای نباید دولتمردان را از وظایف اصلی شان دور کند.

او افزود:امروز متاسفانه بعضی از دولتمردان با زود انتخاباتی کردن فضای سیاسی کشور، برگزاری کنسرت ها، هم صدا شدن با جنگ روانی دشمنان و موارد دیگر وظائف اصلی خود را که خدمت به مردم است را فراموش کردند.

او با اشاره به روز مبارزه با تروریسم و سالروزشهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت:هشتم شهریور یادآور جنایات کسانی است که تحت حمایت‌های آمریکا و کشور‌های غربی بیش از ۱۷ هزار نفر از ملت ایران را به خاک و خون کشیدند.

حجت الاسلام منتظری حکم دوچرخه سواری بانوان را از دیدگاه مراجع عظام تقلید بیان کرد و گفت:ورزش حق مسلم زنان و مردان جامعه است ،ورزش بانوان باید روز به روز تقویت شده و بدور از حاشیه‌های سیاسی و اخلاقی به سلامت و امنیت تمام برگزار شود.

وی به در خواست نمازگزاران جمعه از شورای تامین، اداره تربیت بدنی و هیئت دوچرخه سواری شهرستان اناراشاره کرد و گفت:با فتوای رهبر معظم انقلاب و سایر مراجع که دوچرخه سواری بانوان را در ملا عام و محافل عمومی جایز ندانسته و حرام می‌دانند با ید با اقدام جدی از تداوم چنین برنامه‌هایی در ملا عام جلوگیری بعمل آید.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی