جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

سرعت پایین اینترنت در شهر باعث گلایه برخی از شهروندان در شهرستان انار شده است

به گزارش ” انارما ” ؛ قطعی گاه و بی گاه اینترنت و همچنین سرعت بسیار کند آن در شهرستان انار باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای شهروندان شده به گونه ای که اکثرا مدارس، ساختمان های دولتی و بخش اندکی از مردم از سرویس adsl استفاده می کنند که نسبت به شهرستان های دیگر از جمله شهربابک که حتی در مناطق کوهستانی آن از اینترنت ۳g و حتی ۴g برخوردار است.

لازم بذکر است تیرماه امسال مهندس سید رهام حسینی مدیر مخابرات منطقه کرمان با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان انار اظهار داشت : ظرفیت پهنای باند استان کرمان که یکی از شاخص های مهم استان است و نیاز به توسعه داشت طی ۱۰ ماه گذشته از ۷۰ گیگابایت به ۱۴۰ گیگابایت افزایش دادیم و در شهرستان انار نیز پهنای باند را از ۲.۵ گیگابایت به ۱۰ گیگابایت رساندیم.

اما با این گونه توجیه به توسعه سایت های موبایل و اینترنت در شهرستان ابتدا به توسعه پهنای باند نیاز دارد و همین باعث بر این می شود تا در برخی مناطق شهرستان به افت سرعت و حتی به قطعی گاه بی گاه اینترنت منجر شود.

بر این اساس با توجه به سرعت کند اینترنت در این شهرستان، می طلبد تا پشتیبانی این سرویس ها توجه بالاتری به مشترکین و مراکز دولتی داشته باشند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی