چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

خلیلی نژاد گفت :همیاران پلیس بایستی به ممنوعیت های هیات عزاداری از قبیل عدم استفاده از طبل بزرگ،رفت و آمد اسب و شتر،عدم تردد خودروهای حامل علم و زنجیر همراه هیئت ها همکاری و همراهی لازم با مجموعه انتظامی داشته باشند

به گزارش ” انارما ” ؛ سرهنگ رضا خلیلی نژاد ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع) بیان داشت:هدف از گردهمایی این افراد ویژه محرم برای برقراری هر چه بیشتر و بهتر نظم و امنیت در عزاداری های دهه نخست محرم و توجیه همیاران بوده است.

فرمانده انتظامی انار ضمن بیان کارکردهای انسجام و انضباط بخشی مراسمات محرم اظهار داشت: انتظام بخشی در دستجات و هیئت ها به همیاران پلیس واگذار شده است که بایستی توجه جدی و برخورد لازم را با ممنوعیت های هیات عزاداری داشته باشند.

خلیلی نژاد تصریح کرد:همیاران پلیس بایستی به ممنوعیت های هیات عزاداری از قبیل عدم استفاده از طبل بزرگ،رفت و آمد اسب و شتر،عدم تردد خودروهای حامل علم و زنجیر همراه هیئت ها و سایر موضوعات توجه و تا پایان مراسم همکاری و همراهی لازم با مجموعه انتظامی داشته باشند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی