جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

امام جمعه شهرستان انارگفت :  این جوانانی که در هیئت ها ، حسینیه ها و تکیه ها برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی دارند نیاز به کار و اشتغال دارند

به گزارش ” انارما “، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر روز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهر انار اظهار داشت:  دو ویژگی بسیار مهم یاران جوان سید الشهدا ، ولایت مداری دینداری و بصیرت بود .

امام جمعه شهر انار بیان داشت:  امروز ایران اسلامی به عنوان ام القرای جهان مطرح است همه ما باید قدردان کشور و نظام به ویژه ولی فقیه عالیقدر رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.

وی عنوان کرد: متاسفانه عده‌ای در داخل عامدانه یا جاهلانه در زمین دشمن بازی می کنند و سعی می کنند راه حل تمام مشکلات را در مذاکره با دشمن خلاصه کنند که این موضوع هرگز اتفاق نخواهد افتاد.

منتظری خاطر نشان کرد : نماز ظهر عاشورا حضرت سیدالشهدا سه خصوصیت داشت اول اینکه اول وقت ، دوم به جماعت و سوم علنی و در ملا عام برگزار شد.

وی گفت یکی از موضوعات بسیار مهم موضوع اشتغال و پیشرفت جوانان است که باید مسئولین به این موضوع توجه ویژه‌ای نمایند.

امام جمعه انار خاطر نشان کرد  بر اساس منابع موثق قرار است به زودی صدها نیرو جذب معادن مس شهربابک و سرچشمه شوند که لازم است با همت مسئولین شهرستان و نماینده محترم سهم جوانان شهرستان انارحفظ و رعایت بشود.

منتظری در ادامه گفت :  این جوانانی که در هیئت ها ، حسینیه ها و تکیه ها برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی دارند نیاز به کار و اشتغال دارند ،

وی در پایان خاطر نشان کرد : همایش عاشورایی رزمی کاران شهرستان انار با حضور پسران و دختران گرانقدر با پوشش اسلامی انجام شد که قابل تقدیر و تشکر و تجلیل می باشد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی