جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

فرمانده انتظامی انار از کشف ۱۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان انار خبر داد

به گزارش ” انارما ” ؛ سرهنگ رضا خلیلی نژاد فرمانده انتظامی انار از کشف ۱۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ۴۸ساعت گذشته در شهرستان انار خبر داد.

او در تشریح این خبر بیان داشت: برای تداوم طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی ویژه مبارزه با قاچاق مواد مخدر با اقدامات کنترلی و نظارتی ماموران کلانتری مرکزی این شهرستان به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵مظنون که بدون توجه به ایست و اخطار پلیس در لاین مخالف جاده اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی انار در ادامه بیان داشت:با اقدامات کنترلی و تعقیب و گریز خودرو قبل از خروج از شهر در حالی که عرصه را بر خود تنگ می‌بیند ضمن برخورد با تیر چراغ برق متوقف می‌گردد.

او گفت: در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۸۰کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش که به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف شد.

“سرهنگ خلیلی نژاد” در پایان با اشاره به دستگیری بیش از ۶۰ نفر قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر از ابتدای سال جاری در این شهرستان اظهار کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان به آنان نخواهد داد و شهروندان در راستکی مبارزه با سوداگران مرگ با گزارش به موقع اخبار و اطلاعات از طریق سامانه تلفنی ۱۲۸ و ۱۱۰ پلیس را یاری کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی