جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

حجت الاسلام منتظری خطیب نماز جمعه انار گفت:یکی از مهم‌ترین وعده‌های دولت به مردم بعد از گرانی بنزین کنترل قیمت دیگر کالا‌ها و خدمات و جلوگیری از افزایش قیمت و گرانی کالا‌ها بود که متأسفانه در بعضی از موارد رعایت نمی‌شود.

به گزارش ” انارما ” ؛ حجت الاسلام منتظری امام‌جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت:متأسفانه دربعضی از فیلم‌ها، نمایشنامه‌ها، تئاتر‌ها و بعضی از مفاد قرارداد ۲۰۳۰، بعضی از کنسرت‌های موسیقی و برنامه‌هایی که موجب اختلاط زنان و مردان می‌شوند، هدف تخریب دین و ایمان و متلاشی کردن بنیان خانواده‌ها ست.

او با اشاره به حوادث و فتنه‌های اخیر افزود:درحوادث اخیر توطئه‌ای بسیار خطرناکی توسط دشمنان علیه ایران تدارک دیده شده بود شده بود که به لطف الهی با حضور گسترده مردم خنثی شد.

امام جمعه شهرستان انار گفت:حضور یکپارچه مردم بعد از حوادث اخیر در راهپیمائی‌های خود جوش سراسر کشور، حمایت از اقتدار و امنیت کشور و لبیک به فرمان رهبر عالیقدر انقلاب حضرت امام خامنه‌ای بود.

حجت‌الاسلام منتظری گفت: از دیدگاه جمهوری اسلامی لنگرگاه ثبات، امنیت، وحدت و یکپارچگی ملت بزرگ عراق مرجعیت عالی‌قدر شیعه است.
او بیان کرد:بدون تردید مواضع حکیمانه مرجعیت شیعه با هوشیاری مردم عراق ان‌شاءالله بار دیگر امنیت و آرامش را برای کشور عراق به ارمغان خواهد آورد .

خطیب نماز جمعه انار در ادامه گفت:یکی از مهم‌ترین وعده‌های دولت به مردم بعد از گرانی بنزین کنترل قیمت دیگر کالا‌ها و خدمات و جلوگیری از افزایش قیمت و گرانی کالا‌ها بود که متأسفانه در بعضی از موارد رعایت نمی‌شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی