سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024

معاون وزیر نیرو در سکوت خبری به شهرستان انار سفر کرد . این سفر در حالی صورت گرفت که از خبرنگاران شهرستان برای پوشش خبری این سفر، دعوتی به عمل نیامد عاید این سفر تنها تامین روشنایی ورودی و خروجی برخی مسیرهای روستایی شهرستان شد

به گزارش ” انارما ” ؛ معاون وزیر نیرو در سکوت خبری به شهرستان انار سفر کرد . این سفر در حالی صورت گرفت که از خبرنگاران شهرستان برای پوشش خبری این سفر، دعوتی به عمل نیامد.

به نظر می رسد سفر یک روزه بی‌سروصدای چهل امیرانی معاون وزیر نیرو به شهرستان انار  و جلسات و بازدیدها در سکوت خبری  بصورت گزینشی به نفع مردمی که برخی مطالبات شان در حوزه برق و تاسیسات بدون پاسخ مانده است نبوده و  تاکنون اهداف این سفر به شهرستان به همراه احمد انارکی نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی بطور شفاف اعلام نشده است.

طبق گزارشهای رسیده معاون وزیر نیرو با حضور در فرمانداری و طی جلسه ای با مسئولین شهرستان ، تنها بمنظور تامین روشنایی ورودی و خروجی برخی مسیرهای روستایی ، قول مساعد به همکاری داده است.

انتظار می‌رود مسئولان شهرستان انار  با دقت نظر و اعمال حساسیت‌های هر چه بیشتر و به دور از مصلحت‌اندیشی ، تعامل رسانه‌ای بیشتری با خبرنگاران داشته باشند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی