سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024

مراسم استقبال از  اعضای راه یافته به مسابقات محاسبات ذهنی و چرتکه ای ucmas شهرستان انار باحضور خانواده، مربیان و مدیریت این مجموعه برگزار شد. به گزارش ” انارما ” ؛ این دوره از مسابقات ۱۶آذرماه به میزبانی کشور کامبوج برگزار شد و شرکت کنندگان می بایست به ۲۰۰سوال محاسبات ریاضی(جمع و تفریق،ضرب و تقسیم) […]

مراسم استقبال از  اعضای راه یافته به مسابقات محاسبات ذهنی و چرتکه ای ucmas شهرستان انار باحضور خانواده، مربیان و مدیریت این مجموعه برگزار شد.

به گزارش ” انارما ” ؛ این دوره از مسابقات ۱۶آذرماه به میزبانی کشور کامبوج برگزار شد و شرکت کنندگان می بایست به ۲۰۰سوال محاسبات ریاضی(جمع و تفریق،ضرب و تقسیم) در زمان ۸دقیقه پاسخ دهند .

سال گذشته فراگیران یوسی مس شهرستان انار موفق به کسب مقام اول جهانی سطح inter a توسط (آرزو مهرابی نژاد) و و مقام سوم جهانی سطح higher a توسط (فاطمه ناجی زاده)را کسب کنند و امسال شرکت کنندگان  مجموعه ی ucmas شهرستان انار نیز بار دیگر توانستند مقام قهرمانی جهان را  کسب کنند.

پویا جدیدی سطح ele a و مهدی جدیدی سطح inter a توانستند مقام قهرمانی جهان را کسب کنند و همچنین هستی جدیدی در سطح higher a نیز مقام اول جهانی و آرزو مهرابی نژاد در سطح higher b مقام دوم جهانی را ازآن خود کردند.

عکس و گزارش : اسماعیل یعقوبی

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی