جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

هشدار می‌دهیم که اطمینان خاطر از پیروزی قطعی در انتخابات بر لیبرال‌های غربگرا، توهمی توخالی و مخدرکننده است و چه بسا چنین فضایی، ساخته و پرداخته‌ی همان خیانتکاران غربگرا باشد که با استفاده از نفوذی‌های رخنه کرده در جبهه انقلاب، انقلابیون را به خیال جمع آوری غنیمت پس از پیروزی سرگرم کرده‌اند!

به گزارش ” انارما ” ؛ مردمسالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران یکی از برگ های برنده ای است که با ظهور انقلاب اسلامی از مرکز ام القرای اسلام به منطقه و جهان نشان داده شد. ۴۱ سال پرافتخار در پاسداری از جمهوریت و اسلامیت.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی “خیبرآنلاین”، اما در کنار این نماد مردمسالاری، نقدی جدی و درون گفتمانی در جبهه انقلاب مطرح است که به دلیل عدم شنوایی از سوی عوامل پشت پرده و موثر در سازماندهی انتخاباتی جبهه انقلاب طی حداقل ۱۵ سال اخیر، ناگزیر به تشریح آن در این فضا هستیم.
سالهاست جریان انقلاب اسیر بازی های پشت پرده و مهندسی غیردینی و غیرسیاسی افراد و جریاناتی شده که می کوشند بیشتر از منافع ملی و انقلابی، منفعت باند و فرد و جناح خود را به دیگران دیکته کنند.
همه ساله در آستانه ی انتخابات فضایی را پدید می آورند که به دلیل عدم برهم زدن وحدت سکوت کنید و به آن چه که “ما”(!؟) برای شما پخت و پز کرده ایم، تن بدهید والا طرف مقابل پیروز می شود و “شما”(!؟) باید مسئولیت شکست را بپذیرید!
چرا انتخابات در جبهه انقلاب آزاد نیست و چرا اصولا مطابق با آرمان های انقلابی به پیش نمی رود؟ مهندسی از پیش شکست خورده در انتخابات ها تا کجا باید ادامه یابند و سقف این خودکامگی ها تا کجاست؟
مگر در گام دوم انقلاب قرار نداریم و مگر ناخدای مقتدر اما مظلوم کشتی انقلاب، فرمان جوانگرایی صادر نکرده اند؟ پس این جماعت پیر و فرسوده ی اصولگرانما با کدام حجت شرعی صف ثبت نام را شلوغ کردند و همچنان برای حضور خود در لیست های انتخاباتی، شب و روز نمی شناسند؟
مگر شعار انقلاب “استقلال و آزادی” نبود؟ چرا مهندسان انتخابات نمی گذارند جوانان انقلابی با فراغ بال و آرامش و اطمینان خاطر خود را به مردم عرضه کنند؟ چرا آنان را که حقیقتا گره گشای مشکلات فعلی کشور هستند، وارد بازی های پیچیده و فسادآور سیاسی می کنند؟
تجربه ی چند شکست دیگر باید در کارنامه ی این حضرات ثبت شود تا به خود آیند و انتخابات و انقلاب و جوانان انقلابی را به حال خود رها کنند؟
افسوس می خوریم به حال جوانان انقلابی که پوشش و سپر افرادی شده اند که منفعت طلبی و تشنگی قدرت، سر تا پای آنها را فرا گرفته اما به واسطه ی چنبره زدن بر گلوگاه های قدرت و ثروت، تعیین تکلیف لیست ها و فضای انتخاباتی با نظر آنها صورت می گیرد. اگر حقیقتا باور داریم سیاست ما عین دیانت ماست، آن را در اعمال انتخاباتی خود نیز رعایت کنیم و بدانیم که برای هر موافقت و مخالفت، وحدت و جدایی، لیست و غیرلیست، باید در حیات پس از این، پاسخگوی محکمه ی الهی باشیم؛ آن جایی که دیگر دست هیچ عامل پشت پرده ای نمی تواند توجیه کننده ی اعمال ما باشد.
هشدار می دهیم که اطمینان خاطر از پیروزی قطعی در انتخابات بر لیبرال های غربگرا، توهمی توخالی و مخدرکننده است و چه بسا چنین فضایی، ساخته و پرداخته ی همان خیانتکاران غربگرا باشد که با استفاده از نفوذی های رخنه کرده در جبهه انقلاب، انقلابیون را به خیال جمع آوری غنیمت پس از پیروزی سرگرم کرده اند!
کاش، حقیقتا انتخاباتی آزاد و انقلابی داشتیم و کشور و مردم بیش از این اسیر ۲ گانگی اصولگرا و اصلاح طلب (با نام ها و عنوان های متغیر) قرار نمی گرفت و در یک فضای چند ضلعی، خارج از زدوبندها و… عموم مردم برای انتخابشان آزادی عمل بیشتری داشتند. از این همه مهندسی انتخاباتی و لیست بندی های کاسبکارانه خسته ایم…

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی