جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

به گزارش ” انارما ” ؛ جشن تکلیف ۳۰۰ دانش آموز ۱۵ مدرسه دختر پایه سوم ابتدایی انار با حضور امام جمعه، مدیرآموزش و پرورش وجمعی از مسئولان امروز چهارشنبه مصادف با سالروز ولادت حضرت زینب(س) در این شهر برگزار شد. ناجی مدیر آموزش و پرورش انار در این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) […]

به گزارش ” انارما ” ؛ جشن تکلیف ۳۰۰ دانش آموز ۱۵ مدرسه دختر پایه سوم ابتدایی انار با حضور امام جمعه، مدیرآموزش و پرورش وجمعی از مسئولان امروز چهارشنبه مصادف با سالروز ولادت حضرت زینب(س) در این شهر برگزار شد.

ناجی مدیر آموزش و پرورش انار در این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) اظهار داشت: دانش آموزان همواره کارسازترین و بزرگترین سرمایه کشور محسوب می شوند و وظیفه تعلیم و تربیت آنان به لحاظ رشد آموزشی و پرورشی بر عهده آموزش و پرورش می باشد.

وی گفت: والدین در کنار معلمین و مربیان در تعلیم و تربیت آموزه های دینی و معنوی،سبک زندگی اسلام ناب محمدی و علوی به ویژه ترویج فرهنگ نماز و قرآن در مدرسه و خانه مسئولیت خطیر و بزرگی را بر عهده دارند.

وی افزود:در جشن تکلیف دانش آموزان دختر شامل همه دانش آموزان کلاس سوم ابتدای مناطق شهری و روستایی شهرستان انارحضور دارند و برای همه آنها چادر، جانماز خریداری شد.

حسین ناجی در این مراسم بر ضرورت انجام واجبات الهی و ترک محرمات پس از به تکلیف رسیدن افزود: دانش آموزان سعی کنند نماز را با دقت و توجه و در اول وقت به جای آورند.

مدیرآموزش و پرورش انار دانش آموزان را به خواندن نماز اول وقت توصیه کرد و افزود: نماز باعث آرامش دل انسان ها و دوری از کارهای زشت و روی آوردن به صراط مستقیم می شود.

حسین ناجی در ادامه گفت: دانش آموزانی که به سن تکلیف می رسند وظایف دیگری چون احترام و تکریم به پدر و مادر و دیگر افراد نزدیک و دور،معلمان و سایر افراد جامعه دارند.

منبع تصاویر : روابط عمومی اداره آموزش و پرورش انار

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی