شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

امام جمعه کرمان در انار: مسئولین بایستی در سرعت کارها،سلامت کاری و صحیح انجام دادن امورات جدیت کامل داشته باشند

جلسه شورای اداری شهرستان انار با حضور حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان و نماینده ولی فقیه در استان کرمان صبح امروز ۷ بهمن برگزار گردید. در این جلسه ایشان ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) و شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان ، مهمترین ویژگی شهرستان انار را عبادی بودن ، فرهنگی ، معنویت و اقتصادی بودن دانست.
وی خطاب به مسئولین شهرستان انار گفت : مسئولین بایستی در سه مورد سرعت در کارها ، سلامت کاری و صحیح انجام دادن امورات، جدیت کامل داشته باشند که در صورت غفلت از آن مسئولیتی چند برابر در پیشگاه خداوند خواهند داشت.
علیدادی سلیمانی افزود مصداق کامل این سه مورد را در سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی میتوان مشاهده کرد که علاوه بر انجام امورات بر اساس اصول دینی و با دیدی جهانی ، اخلاص نیز در آن موج میزند.
حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار نیز در این جلسه با اشاره به ویژگی ها و پتانسیل های شهرستان انار گفت : شهرستان انار دارای ۱۳۰ شهید ، ۲ حوزه علمیه ، ۲ دانشگاه ، ۴۰ مسجد که ۲۶ مسجد آن در سه نوبت اقامه نماز جماعت میباشد ، ۱۸ موسسه قرآنی و ۷۰ نفر حافظ کل قرآن ، بالغ بر ۱۵۰۰ معکتف که در ۱۳ مسجد معتکف میشوند از شهرستان های پیشتاز در انقلاب و پایبند به ارزش های انقلاب اسلامی میباشند.
علیزاده معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار نیز با اشاره به ایجاد روحیه نشاط و اعتماد اجتماعی در میان مردم از طرف مسئولین با تکریم مردم و ایجاد و حفظ روحیه وحدت ، افزود بایستی بر اساس توان دولت رضایت مردم را جلب نمود.
علیزاده ادامه داد بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان در سال ۹۷ در بخش عمران شهری و روستایی مساعدت توسط دولت صورت گرفته است. وی همچنین میزان جذب اعتبارات امسال را بالغ بر ۳۲ درصد عنوان کرد و گفت ۱۱ میلیارد تومان اعتبار نقدی در امسال برای شهرداری ها و دهیاری ها اختصاص یافته است.
انارکی محمدی نماینده مردم در مجلس نیز گفت با توجه به افزایش ظرفیت معدنی استان ، نیاز به راه اندازی خطوط و ایستگاه راه آهن در منطقه رفسنجان و انار احساس میگردد. وی با اشاره به تردد روزانه بالغ بر ۲۸ هزار خودرو از مسیر انار افزود بایستی از این ظرفیت نهایت استفاده انجام گیرد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی