شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

به گزارش ” انارما ” ؛ دکتر “عباس تقی‌زاده” در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به نزدیکی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و آمادگی استان کرمان برای برگزاری این انتخابات گفت:‌ در استان کرمان ۹۹۲ صندوق اخذ رای سیار و یک هزار ۳۲۸ صندوق ثابت اخذ رای برای دریافت آرای مردم استان کرمان در […]

به گزارش ” انارما ” ؛ دکتر “عباس تقی‌زاده” در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به نزدیکی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و آمادگی استان کرمان برای برگزاری این انتخابات گفت:‌ در استان کرمان ۹۹۲ صندوق اخذ رای سیار و یک هزار ۳۲۸ صندوق ثابت اخذ رای برای دریافت آرای مردم استان کرمان در نظر گرفته شده است.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان گفت:  در شهرستان رفسنجان ۱۹۵ شعبه، شهرستان انار ۲۶ شعبه، اخذ رای در روز دوم اسفندماه فعال خواهند بود.

تقی‌زاده به آمار واجدین شرایط رای دادن در استان کرمان نیز اشاره و اظهار کرد: امسال بالغ بر ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در استان کرمان واجدین شرایط رای دادن در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند که بالغ بر ۶۹ هزار نفر آنها رای اولی می باشند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان خاطرنشان کرد: اگر مردم شکایتی از تخلفات احتمالی کاندیداهای دارند می‌توانند به هیات نظارت یا فرمانداری‌ها یا بخشداری مراجعه و مدارک و مستندات خود را ارایه دهند.

انتهای پیام

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی