چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

در خصوص چرایی عدم اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت مس افق کرمان جزییات بیشتر را در ادامه بخوانید؛

به گزارش ” انارما “محراب احمدیان در گفتگو با خانه خشتی، در خصوص دلایل عدم اعلام نتایج آزمون استخدامی این شرکت که در بهمن ماه ۹۸ برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس اعلام ستاد ملی پیشگیری از کرونا بخش دولتی عملا تا تاریخ یکم اردیبهشت ماه تعطیل بود و باطبع بخش اداری دانشگاه صنعتی شریف نیز تعطیل و زمان اعلام نتایج به تاخیر افتاد.

وی افزود: تلاش می کنیم با همکاری دانشگاه تا پایان اردیبشهت نتایج آزمون اعلام شود.

احمدیان گفت: ما موظف هستیم که نتایج را اعلام کنیم و باید متقن به مردم بگوییم دقیقا چه تاریخی این اقدام انجام می شود پس باید مطمئن باشیم.

مدیر عامل شرکت مس افق کرمان تصریح کرد: نیروهای که از طریق آزمون پذیرش می شوند نیروهای دائمی و با قرارداد یک ساله خواهند بود.

وی بیان کرد: یک هزار و ۵۰۰ نفر پس از تایید دانشگاه و قبولی در آزمون، مصاحبه می شوند و در نهایت ۵۰۰ نفر به شرکت افق مس معرفی می شوند.

احمدیان خاطر نشان کرد: مجتمع مس سرچشمه و حتی شرکت افق مس بر جریان برپایی این آزمون دخالت ندارند، سعی کردیم آزمون بر اساس سیستم دانشگاهی پیش رود تا عدالت برقرار شود.

انتهای پیام

دیدگاه کاربران

ناشناس شنبه 16 می 2020 - 8:33 ب.ظ

کسانی که باید سر کار باشن تعین شدن بقیهدسر کارن

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی