سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024

مدیرکل بنیاد شهید کرمان گفت:در آزمون استخدامی جدید مس سهمیه استخدام فرزندان ایثارگر لحاظ و مشکل استخدام ۱۲۰ نفر از فرزندان ایثارگر شهرستان‌های رفسنجان و انار مرتفع شد

به گزارش خبرنگار ” انارما ” ، احمد گروئی ساردو ،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در جلسه‌ای که با مدیر مجتمع مس رفسنجان برگزار شد رفع مشکل اشتغال و درمان را یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های بنیاد دانست و گفت: تلاش ما بر این امر استوار است که نگذاریم هیچ‌یک از ایثارگران به‌واسطه مشکلات درمانی و لوازم درمانی در مضیقه باشند.

او اظهار کرد: رفع اشتغال نیز به‌عنوان نیاز هر فرد برای کسب درآمد باعث آرامش روانی و رفع استرس خانواده‌ها می‌شود.

گروئی ساردو با اشاره به ظرفیت‌های بزرگ معدنی استان گفت: استان کرمان با داشتن معادن بزرگی مانند مس سرچشمه و گل گهر سیرجان یکی از قطب‌های معدنی ایران محسوب می‌شود و این خود نشان‌دهنده ظرفیت بل قوه این مکان‌ها برای رفع مشکل اشتغال ایثارگران است.

حسین احمدی مدیر مجتمع مس رفسنجان نیز در این جلسه با اشاره به این موضوع که ما خود را مدیون خون شهدا و رشادت جانبازان و آزادگان سرافراز میدانیم افزود: ما از تمامی ظرفیت‌های قانونی مجمع برای رفع مشکلات ایثارگران استان بهره می‌بریم.

در ادامه این جلسه با توافق دو طرف مقرر شد در آزمون استخدامی جدید مجتمع مس سهمیه قانونی استخدام ۲۵ درصدی فرزندان ایثارگر فاقد شغل به‌صورت کامل لحاظ شود و بدین ترتیب مشکل استخدام بیش از ۱۲۰ نفر از فرزندان ایثارگر شهرستان‌های رفسنجان و انار در آزمون استخدامی شرکت مس مرتفع شد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی