جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

امام جمعه انار گفت : مجالس عروسی نیز اگر با تدبیر و نظارت صحیح برگزار نشوند و به صورت مخفیانه برگزار شود شاهد انتقال گسترده این ویروس خواهیم بود.

حجت‌الاسلام منتظری در خطبه‌های نماز جمعه امروز انار یکی از اهداف امام صادق علیه‌السلام ایجاد حکومت اسلامی و علوی اعلام کرد گفت : حکومت اسلامی و ایجاد نظام اسلامی از اهداف امام صادق بوده که امروز نمونه‌ای از آن نظام، در ایران ما به وجود آمده، لذا حفظ این نظام و تداوم این نظام تا حکومت جهانی حضرت مهدی یکی از اصلی‌ترین وظایف و رسالت‌های شاگردان و پیروان مکتب امام صادق می باشد.

وی گفت:سقوط و افول آمریکا نزدیک است.

حجت الاسلام منتظری خاطر نشان کرد : این وضعیتی که امروز آمریکائی ها دچارش شده‌اند نتیجه یک ظلم و ستم بلندمدت است و سنت الهی این است که ظالم و ستمگر محکوم و ساقط شود و از صحنه قدرت جهانی زایل گردد .

منتظری گفت :  آمریکایی‌ها علاوه بر جبهه داخلی در جبهه خارجی هم شکست خوردند .

وی در ادامه بیان کرد : علی‌رغم همه عربده کشی های ترامپ و کاخ سفید و تحریم ایران و اینکه ما اجازه صدور نفت را به ایران نمی‌دهیم پنج نفت‌کش عظیم نفتی به سمت ونزوئلا حرکت کرد و امریکا هم هیچ غلطی نتوانست بکند.

حجت الاسلام منتظری گفت : حوزه علمیه شهرستان انار برای سال تحصیلی آینده تا پنجم تیرماه امسال آماده پذیرش محصلین علوم دینی می باشد.

امام جمعه انار گفت : متأسفانه در کشور ما مبتلایان به بیماری کرونا روبه افزایش است لذا همه باید قضیه را جدی بگیریم و تمام نکات بهداشتی را در منزل محیط کار و بازارها و خیابان‌ها و اماکن عمومی رعایت کنیم

او همچنین گفت : امروز مسئولین می‌توانند با تدبیر و مدیریت و نظارت صحیح از انتقال گسترده این ویروس جلوگیری کنند.امام جمعه شهرستان در ادامه گفت : مجالس ترحیم و مجالس عروسی اگر با تدبیر و نظارت دقیق انجام نشود مشکلات عدیده ای را ایجاد کرده وافراد زیادی مبتلا به این بیماری خواهند شد .

منتظری امام جمعه انار خاطرنشان کرد :  متأسفانه مجالس ترحیم که می‌تواند در محیطی بهداشتی وبا رعایت فاصله اجتماعی در اماکن مذهبی برگزار شود در محیط قبرستان هایی که مملو ازگرد وخاک آلوده و میکروبهااست بدون نظارت و رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود و موجبات انتقال ویروس را فراهم می کند.

حجت الاسلام منتظری گفت : مجالس عروسی نیز اگر با تدبیر و نظارت صحیح برگزار نشوند و به صورت مخفیانه برگزار شود شاهد انتقال گسترده این ویروس خواهیم بود.

حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار در پایان خاطر نشان کرد : از کلیه اقشاری که در کنترل بیماری کرونا با بهداشت و درمان شهرستان انار همکاری کردند. بویژه برادران و خواهران بسیجی که سه شیفت در تهیه ماسک و غربابلگری و ضد عفونی معابر همکاری کردند تقدیر و تشکر می شود.

 

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی