پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

نماینده مردم شهرستان های انار و رفسنجان در دیدار با اعضای ستاد نماز جمعه انار گفت : در شش ماه آینده به فضل خدا شاهد خبرهای خوشی خواهیم بود اما این سوئ مدیریت های دولت در مساله دلار و مسکن و سایر بخش های اقتصادی طبیعی نیست و نگرانیم عمدی در کار باشد برای ناراضی کردن مردم .

به گزارش ” انارما ” ؛ حجت الاسلام جلالی نماینده مردم شهرستان های انار و رفسنجان در مجلس روز گذشته چهارم تیرماه در دیدار با اعضای ستاد نماز جمعه انار خاطر نشان کرد : طبق روایات معصومین ضعیف ترین دشمن شما دشمنی است که دشمنی اش را اظهار میکند. امروز این آمریکای خبیث دارد دشمنی خودش را اظهار میکند و این از ضعف آنهاست. اگر روزی مثل انگلیس خبیث دشمنی اش را پنهان کرد باید بیشتر ترسید.

وی در ادامه گفت : در شش ماه آینده به فضل خدا شاهد خبرهای خوشی خواهیم بود اما سوئ مدیریت های دولت در مساله دلار و مسکن و سایر بخش های اقتصادی طبیعی نیست و نگرانیم برای ناراضی کردن مردم عمدی در کار باشد.

دکتر جلالی گفت : آمریکا در سه زمینه اقتصادی و سیاسی و بحث کرونا با چالش جدی روبرو شده است. و به فرموده مقام معظم رهبری آمریکا دوران افولش آغاز شده.

نماینده مردم شهرستان های انار و رفسنجان در مجلس گفت: در انتخابات امریکا طبق پیش بینی های موجود ، ترامپ ۱۲ درصد عقب افتاده و ان شاءالله همانگونه که امام خمینی کارتر را به چالش کشید و باعث یک دوره ای شدن ریاستش شد، امام خامنه ای هم ترامپ را به همین سرنوشت دچار خواهد کرد. هر چند که به قول ما سگ زرد برادر شغال است و برای ما فرقی بین این افراد نیست.

وی در پایان خاطر نشان کرد : به فضل خدا با رفتن این دولت کم تحرک و خسته، و با روی کار آمدن دولت انقلابی و جوان ، هر سه قوه ی مقننه قضاییه و مجریه بر روی ریل انقلاب خواهد افتاد و به فضل خدا مشکلات مردم به سرعت حل خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی