سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

روابط عمومی بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) انار توضیحاتی پیرامون خبر منعکس شده درباره قطع انگشت خانم تبعه افغانستان جهت شفاف سازی موضوع به استحضار مردم فهیم شهرستان انار می رساند:

به گزارش ” انارما ” ؛ روابط عمومی بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) در جواب مطلبی با عنوان ” قطع بند انگشتان دست یک زن افغان به علت عدم پذیرش در بیمارستان انار ” جوابیه ای را به این پایگاه خبری در میان گذاشت که قابل تامل بود .

این پایگاه خبری تحلیلی ضمن تجلیل از قدرشناسی و همت والای کادر درمانی و پرسنل زحمتکش بیمارستان ولیعصر انار این مطالب را به نظر مخاطبین سایت می رساند .

بسمه تعالی
توضیحاتی پیرامون یک خبر منعکس شده درباره قطع انگشت خانم تبعه افغانستان و عدم پذیرش در بیمارستان ولیعصر (عج) در سایت شما جهت شفاف سازی موضوع به استحضار مردم فهیم شهرستان انار می رساند .

فرد مذکور به علت آسیب دیدگی دست و انگشتان به بیمارستان مراجعه کرده که پذیرش و توسط پزشک اورژانس ویزیت شده و به علت شک به پارگی تاندون به متخصص ارتوپد ارجاع داده شده است .
قابل ذکر است که بخیه تاندون انگشتان باید حتما توسط متخصص اورتوپدی انجام شود و اگر یک پزشک اقدام تخصصی که در حیطه کاری اش نباشد انجام دهد و مشکلی پیش بیاید قصور اتفاق افتاده را باید پاسخگو باشد.

به نظر می رسد علت قطع بند انگشتان بیمار عدم پیگیری بیمار و مراجعه بموقع به اورتوپد است نه عدم پذیرش در بیمارستان انار.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از مسجد تاریخی خواجه شریف انار

به گزارش پایگاه خبری “انارما”، حجت الاسلام والمسلمین شهابی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان در بدو ورود به شهرستان انار باحضور درحرم امامزاده محمد صالح به مقام این آستان مقدس و شهیدان سر ...

یادداشت های خصوصی