سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

رئیس بهزیستی انار گفت : اورژانس اجتماعی شهرستان انار نزدیک به یک سال است در فضایی مناسب راه اندازی شده است وتیم هایی متشکل از روانشناس و مشاور، خدمات مورد نیاز مخاطبان خود را ارائه می دهند

به گزارش ” انارما ” ؛ مجید پوداتات رئیس بهزیستی شهرستان انار به مناسبت هفته بهزیستی در گفت و گو با خبرنگار انارما ،‌ افزود: اورژانس اجتماعی شهرستان انار نزدیک به یک سال است در فضایی مناسب راه اندازی شده است و در اورژانس اجتماعی شهرستان انار ، هر چند معضلات اجتماعی در شهرستان وجود دارد اما نسبت به شهرستان های دیگر بسیار کمتر است با این حال تیم هایی متشکل از روانشناس و مشاور، خدمات مورد نیاز مخاطبان خود را ارائه می دهند.

پوداتات رئیس بهزیستی انار گفت: اورژانس اجتماعی با هدف پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی راه اندازی شده و مردم و خانواده ها در زمان بروز اختلافات خانوادگی، کودک آزاری و همسرآزاری می توانند با سامانه ۱۲۳ تماس برقرار کنند.

رئیس بهزیستی انار در پایان گفت : اداره بهزیستی انار برای تکمیل پوشش خدمات اورژانس اجتماعی و با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در نظر دارد خودرو ون(آمبولانس فوریت های اجتماعی) مناسب فعالیت اورژانس اجتماعی خریداری کند. در همین راستا از خیرین محترم شهرستان تقاضا میشود در زمینه ساخت مرکز جامع توان بخشی و همچنین تهیه ون برای اورژانس اجتماعی کمک کنند تا بتوانیم تمامی خدمات را به شهروندان عزیز شهرستان انار ارائه کنیم و از مراجعه به شهرستان های دیگر بی نیاز شویم.

گزارش : علیرضا زمانی

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از مسجد تاریخی خواجه شریف انار

به گزارش پایگاه خبری “انارما”، حجت الاسلام والمسلمین شهابی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان در بدو ورود به شهرستان انار باحضور درحرم امامزاده محمد صالح به مقام این آستان مقدس و شهیدان سر ...

یادداشت های خصوصی