سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

محمدرضا پورابراهیمی گفت: در زمان واگذاری سهام عدالت در سال های ۸۴ و ۸۵ مجموع واگذاری باید برای شش دهک انجام می شد و اکنون مشخص شده ۲۰ میلیون نفر سهام واگذار شده خارج از شش دهک است که ۴۰ درصد را شامل می شود.

به گزارش انارما، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس ظهر امروز در نشست مجمع نمایندگان استان کرمان اظهار کرد: انقلاب اسلامی براساس تفکر دینی، انقلابی و مبتنی بر مبانی اسلامی تشکیل شده که مبنای عمل مسئولان قرار دارد و رعایت تقوا در تصمیمات از روز نخست مبنای عمل ما بوده است.

وی افزود: مجمع نمایندگان استان آمادگی دارد تا گزارش فعالیت های انجام شده و برنامه های آینده را به شورای نیروهای ولائی ارائه دهد و در ماه های اخیر پیگیری بحث های ملی از جمله ارز، اصلاح ساختار بودجه، سهام عدالت و … را در مجلس را پیش برده و گزارشات آن را ارائه می دهیم.

پورابراهیمی مطرح کرد: خط قرمز ما مقام معظم رهبری و سخنان گهر بار ایشان است و اگر به اندازه سرسوزنی نماینده ای از وظایف شرعی و اجرائی خود تخطی کند باید با وی حتما برخورد شود اما باید از دیگر نمایندگان حمایت و پشتیبانی کرده و اجازه تخریب ندهیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: در سطح ملی مقام معظم رهبری و در استان نماینده ولی فقیه محور کار ماست و باید در پرتو وحدت و همدلی کارهای خوبی انجام داد و از ظرفیت ها به خوبی استفاده کرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس تاکید کرد: بدخواهان و دشمنان جمهوری اسلامی ایران بسیار زیاد هستند، در این شرایط نیاز به دعوای داخلی نداریم اما چرا برخی فکر می کنند نانشان در دعوا و اختلاف است؟

پورابراهیمی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در زمان واگذاری سهام عدالت در سال های ۸۴ و ۸۵ مجموع واگذاری باید برای شش دهک انجام می شد و اکنون مشخص شده ۲۰ میلیون نفر سهام واگذار شده خارج از شش دهک است که ۴۰ درصد را شامل می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در واقع ۲۰ میلیون نفر در آن شش دهک هستند که سهام عدالت ندارند و حل این مشکل در دستور کار ما در مجلس قرار دارد.

منبع : راه آرمان

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

برگزاری آیین گرامیداشت روز درختکاری در پارک طبیعت انار

آیین کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری در پارک طبیعت در ورودی شهر انار روبروی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. ...

یادداشت های خصوصی