جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

در مرحله دوم کمک مومنانه بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان در شهرستان انار جمع‌آوری در حوزه‌های مختلف از جمله خرید تجهیزات بیمارستانی صرف شد.

به گزارش ” انارما ” ؛ مرحله دوم کمک‌های مومنانه همزمان با دهه امامت و ولایت و در سالروز ولادت امامت دهم و در آستانه عید غدیر خم در شهرستان انار استان کرمان آغاز شد.

سرهنگ داوود ابراهیم‌پور فرمانده سپاه شهرستان انار در آیین آغاز توزیع کمک‌های مومنانه این شهرستان اظهار داشت:در مرحله دوم کمک‌های مومنانه در شهرستان انار به همت خیران و دستگاه‌های مختلف این شهرستان در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان جمع‌آوری شد.

وی با بیان اینکه از محل این کمک‌ها در موضوعات مختلفی به ویژه در بحث خرید دستگاه‌های مورد نیاز در بخش‌های بیمارستانی استفاده شد گفت: در سنوات قبل شهروندان این شهرستان برای استفاده از برخی تجهیزات بیمارستانی متحمل هزینه‌های زیادی جهت مراجعه به شهرهای اطراف می‌شدند.

فرمانده سپاه شهرستان انار ادامه داد: با توجه به نیاز این شهرستان خرید دستگاه اکسیژن‌ساز و بینایی‌سنج خریداری و تحویل بهزیستی شده و از این ظرفیت در رفع مشکلات شهرستان استفاده شده است.

وی افزود: تاکنون بالغ بر ۷۰۰ بسته غذایی با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، پایگاه‌های مقاومت بسیج، ائمه جمعه و جماعت در بازه اول مرحله دوم کمک مومنانه در این شهرستان تامین شده است.

ابراهیم‌پور با اشاره به اجرای پویش نذر هر پایگاه بسیج یک قربانی گفت: در راستای اجرای این رزمایش ۳۲ راس قربانی در این شهرستان انجام و گوشت آن بین نیازمندان توزیع شده است.

عکس: حسین غلامرضائی

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی