جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

مراسم تجلیل از اصحاب رسانه و دانش آموزان برتر اناری که در‌مسابقه تلویزیونی ” ایران” درخشیدند به همت شورای شهرستان انار برگزار شد

📍به گزارش #انارما،مراسم تجلیل از اصحاب رسانه و دانش آموزان برتر اناری که در‌مسابقه تلویزیونی ” ایران” درخشیدند به همت شورای شهرستان انار برگزار شد.

📍احمد میرزایی رئیس شورای شهرستان در‌ این مراسم از‌خبرنگاران خواست همواره عملکرد مسئولین را زیر ذره بین قرار دهند و بعنوان نماینده مردم پیگیر خواسته های آنان باشند.

📍وی با اشاره به وعده مسئولین در‌خصوص آغاز به کار اداره تعزیرات حکومتی انار گفت: مسئولین شهرستان قول مساعدت افتتاح و بازگشایی این اداره در ۱۵مرداد سال جاری داده بودند که هم اکنون جای سوال دارد چرا بعد از گذشت موعد مقرر هنوز این نهاد افتتاح نشده و در حد حرف باقی مانده است.

📍رئیس شورای شهرستان از تعطیلی ادارات فنی حرفه ای و میراث فرهنگی در انار انتقاد کرد و گفت: مردم برای انجام امور مربوطه به اجبار باید به رفسنجان بروند که باید حتما خبرنگاران پیگیر این مسئله باشند.

📍میرزایی همچنین با انتقاد از عملکرد اداره ورزش و جوانان گفت: عملا ورزش انار تعطیل است و هیئت های ورزشی فعالیتی ندارند و در‌ این شرایط جوانان انگیزه ای برای ورزش نخواهند داشت.

📍وی در‌ پایان در توصیه ای به خبرنگاران خواست مطالبه گر باشند و به دور‌ از اغماض واقعیت ها‌ را منعکس کنند.

📍در ادامه سیدحمزه صابری با اشاره به نقش تاثیرگذار شورای شهرستان‌ انار از خبرنگاران خواست به بازتاب عملکرد این نهاد بیشتر‌توجه کنند.

📍در پایان‌با اهدای لوح تقدیر از اصحاب رسانه و دانش آموزان اناری در مسابقه تلویزیونی ایران تقدیر شد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی