چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

به گزارش انارما ؛ سردار عبدالرضا ناظری بیان داشت:در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و سلب تحرک از قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصاد کشور،ماموران انتظامی شهرستان انار،هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور یزد-انار به یک کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند. وی افزود:ماموران در بازرسی از این کامیون ۷۸هزار ماسک که […]

به گزارش انارما ؛ سردار عبدالرضا ناظری بیان داشت:در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و سلب تحرک از قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصاد کشور،ماموران انتظامی شهرستان انار،هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور یزد-انار به یک کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود:ماموران در بازرسی از این کامیون ۷۸هزار ماسک که فاقد مدارک قانونی و مجوز پزشکی بودند را کشف کردند.

سردار ناظری با اشاره به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰میلیون ریالی این محموله اظهار داشت:قاچاقچیان این محموله را از استان تهران بارگیری و قصد خروج از مرزهای شرقی کشور را داشتند که با هوشیاری پلیس به دام افتادند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری یک متهم و تحویل او به مراجع قضایی از مردم خواست:در صورت اطلاع از احتکار و قاچاق هر نوع اقلام بهداشتی بلافاصله موضوع را به پلیس از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی