شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

آب مورد نیاز حیات وحش با خرید و نصب تانکر ۵ هزار لیتری در دشت کازه انار که زیستگاه آهو و پرندگانی مثل هوبره، زاغ بور، باقرقره (چکور) و بسیاری وحوش دیگر است، توسط اداره حفاظت محیط انار احداث شد.

به گزارش ” انارما ” ؛ شجاعی رئیس اداره حفاظت محیط زیست انار نیز گفت: این آبشخور در راستای احیای زیستگاه وحوش منطقه و نیز تأمین آب مورد نیاز حیات وحش با خرید و نصب تانکر ۵ هزار لیتری و دیگر تجهیزات مورد نیاز در دشت کازه که زیستگاه آهو و پرندگانی مثل هوبره، زاغ بور، باقرقره (چکور) و بسیاری وحوش دیگر است، از بودجه استانی به همت فرمانداری شهرستان انار تأمین اعتبار شده بود توسط اداره حفاظت محیط انار احداث شد.

لازم بذکر است با توجه به اهمیت و جایگاه محیط زیست توسط زهرودی فرماندار انار یک اصل نهال توسط وی در محل پروژه غرس گردید و یادبودی در دشت کازه انار به جا گذاشنه شد تا آیندگان نیز حفاظت از محیط زیست و طبیعت را فراموش نکنند.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی