شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

 درحالی که تنها دو روز به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید مانده، هنوز ساز و کار مشخصی برای چگونگی آغاز سال تحصیلی مشخص نشده است. با توجه به شرایط کرونایی کشور و طبق اعلام قبلی مسئولین ذیربط، قرار بر این بود که برای حفظ سلامت دانش آموزان، تا اطلاع ثانوی آموزش از راه […]

 درحالی که تنها دو روز به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید مانده، هنوز ساز و کار مشخصی برای چگونگی آغاز سال تحصیلی مشخص نشده است. با توجه به شرایط کرونایی کشور و طبق اعلام قبلی مسئولین ذیربط، قرار بر این بود که برای حفظ سلامت دانش آموزان، تا اطلاع ثانوی آموزش از راه دور جایگزین حضور فیزیکی دانش آموزان در مدارس شود. اما گویا وزارت آموزش و پرورش سیاست جدیدی اتخاذ کرده است.

 

، روز گذشته وزارت آموزش و پرورش طی بخشنامه‌ای اعلام کرد که سال تحصیلی ۱۴۰۰-۹۹ بلا استثناء برای همه مقاطع تحصیلی حضوری خواهد بود!

 

بنا بر این بخشنامه، مدت زمان هر کلاس درس ۳۵ دقیقه و زنگ تفریح دانش‌آموزان ۱۰ دقیقه است. همچنین از هرگونه تجمع و حضور دسته‌جمعی دانش‌آموزان در مدرسه جلوگیری می‌شود.

 

علاوه بر این، دانش‌آموزانی که یکی از اعصای خانواده آنها مبتلا به بیماری کویید ۱۹ شود مورد آزمایش طبی قرار گرفته و به مدت یک هفته پس از منفی بودن تست کرونا، نباید در مدرسه حاضر شوند.
وزارت آموزش و پرورش درحالی  این بخشنامه را صادر کرده که بسیاری از خانواده ها نگران سلامت فرزندان خود هستند و از همین رو انتظار می‌رود که از حضور فرزندانشان در مدارس، جلوگیری خواهند کرد. ضمن اینکه پیش بینی می‌شود اغلب معلمان نیز به خاطر هراس از ابتلا به ویروس کرونا، از حضور فیزیکی در مدارس سر باز زنند.

 

 

 

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی